اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت دشتی:

خانه‎های بهداشت 4 روستای دشتی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: با تامین اعتبار اختصاص یافته به این شبکه در سال جاری خانه بهداشت برای روستاهای بادوله، حسین زائری، چاهگاه و دهوک در شهرستان دشتی احداث می‎شود.

خانه‎های بهداشت 4 روستای دشتی احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی اصغر بحرانی صبح امروز در مراسم تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان دشتی اظهار داشت: همچنین احداث ساختمان بخش دیالیز بیمارستان زینبیه خورموج، احداث پانسیون شش واحدی خورموج و پانسیون درمانگاه بخش شنبه ودرازی از دیگر پروژه‎های مهم عمرانی شبکه بهداشت دشتی به شمار می‎رود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی با تقدیر از خدمات بهورزان افزود: با همت و تلاش همکاران بویژه بهورزان و کاردانان مراکز وجود دارد می‎توانیم منتظر چشم‎انداز خوبی برای حفظ و تامین و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی باشیم.

وی یادآور شد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شبکه‎های بهداشت و درمان کشور با گسترش پوشش خدمات و کاهش بار بیماری‎ها و مرگ و میر و همچنین افزایش امید در زندگی و ارتقاء سلامت موفقیت‎های چشمگیری داشته‎اند.

بحرانی بیان کرد: اما با وجود همه دستاوردهای خوب نظام سلامت همچنان با چالش‎هایی مانند افزایش بیماری‎های غیر واگیر و بیماری‎های نوپدید، کمبود امکانات مالی و انسانی، افزایش تلفات ناشی از سوانح و حوادث ترافیکی، اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و افزایش بیماری‎های اعصاب و روان مواجه بوده که رفع همه این مشکلات نیازمند همت و تلاش بهورزان است.

بحرانی خاطر نشان کرد: نداشتن مرگ و میر مادران باردار، پوشش 100 درصدی واکسیناسیون، زایمان ایمن، بهبود کیفیت مراقبت‎های گروهای هدف و بیماریابی از مهمترین فعالیت‎های شبکه بهداشت و درمان در شهرستان دشتی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: امسال اعتبارات خوبی برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان در نظر گرفته شده است که با تحقق و تامین به موقع آن می‎توان شاهد تحولات عظیمی در شهرستان بود.

وی افزود: تعمیر و تجهیز مراکز و خانه‎های بهداشت با خرید وسایل پزشکی و غیر پزشکی از دیگر فعالیت‎های عمرانی این شبکه در سال جاری محسوب می‎شود.

بحرانی گفت: با مساعدت‎های ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در رابطه با فضای سبز مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان دشتی نیز برنامه‌ریزی شده که امید است با ایجاد آن، فضای سالم و با طراوتی در مراکز داشته باشیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول