اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه خلخال:

دفاع مقدس استوارترین فلسفه دفاع از هویت دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: دفاع مقدس استوار‌ترین فلسفه دفاع از اسلام و هویت دینی اسلامی است که رزمندگان ایران آن را در دنیا به ثبت رساندند.

دفاع مقدس استوارترین فلسفه دفاع از هویت دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی صبح امروز در مراسم یادواره 146 شهید والامقام سه ماهه دوم شهرستان خلخال ضمن یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس استوارترین فلسفه دفاع از اسلام و هویت دینی اسلامی بود که رزمندگان ایران اسلامی با پرپر شدن خود آن را در تمامی اعصار و دنیا به ثبت‌رساندند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از اقشار مردم خواست با پیروی از پیام شهدا که همان اطاعت و تبعیت از رهبری  است در پاسداری از مرز بوم با اقتدار حضور یافته و پیام شهدا را فراموش نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت رزمندگان در سال‌های نبرد به خوبی و با موفقیت به پایان رسید و اکنون در وضعیت کنونی در مقابل استکبار و هجمه‌های اقتصادی او باید با پشتکار، همدلی و خدمت به مردم رسالت شهدا را حفظ کنیم و مثل آنها برای مقابله با سخت‌ترین مشکلات آماده باشیم و بدانیم که شهدا بهترین سرمایه این انقلاب و نظام  برای پابرجا ماندن آن بودند.

جلیل جعفری بنه خطاب به کلیه مسئولان ابراز داشت:  با کسانی که در راه‌اندازی کار مردم سهل‌انگاری کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

نماینده مردم خلخال افزود: درست است ما مشکلات زیادی داریم اما در مقابل آن وظیفه سنگین خدمت به مردم باید در راس امور و برنامه‌های ما باشد.

وی از مجموعه مسئولان شهرستان خلخال خواست تا با همدلی، وحدت و با جدیت پیگیر مسایل و مشکلات شهرستان خلخال باشند.

جعفری بیان داشت: اصلی‌ترین مشکل خلخال  بیکاری و عدم اشتغال جوانان است که طی چهار ماه اخیر بیش از 600 تا 700 نفر از جوانان برای اشتغال و کار مراجعه کرده‌اند در حالی که رفع این مشکل نیازمند تزریق فکر جدید، ایده نو و تلاش شبانه روزی برای بهبود این وضعیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به توانمندی شهرستان خلخال در حوزه گردشگری و کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: با جدیت پیگیر حل مشکل راه‌های ارتباطی شهرستان از جمله راه اصلی خلخال ـ کلور - درام هستیم و از مسئولان مربوطه انتظار داریم با تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکل مردم و احترام به خواسته‌های آنان رضایت خداوند و مردم را جلب کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول