اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برگزاری جشن‌ عاطفه‌ها صورت می‌گیرد

برپایی 100 پایگاه کمیته امداد در سطح استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برپایی بیش از 100 پایگاه توسط کمیته امداد استان زنجان برای برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد.

برپایی 100 پایگاه کمیته امداد در سطح استان زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها توسط کمیته امداد و با همراهی دستگاه‌های دخیل در این جشن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در پنجم مهر ماه زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان نواخته می‌شود، اضافه کرد: همچنین روز ششم مهر ماه نیز جشن عاطفه‌ها در سراسر استان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در روز جمعه هفتم مهر ماه نیز کمک‌های مردمی برای اهداء به دانش‌آموزان نیازمند در مصلی‌های نماز جمعه جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: در مجموع امسال 100 پایگاه شهری توسط کمیته امداد استان زنجان برای برگزاری جشن عاطفه‌ها برپا می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: امسال 21 پایگاه نیز در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها دایر می‌شود.

حسنلو تصریح کرد: در مجموع در 120 پایگاه برپایی که در سطح شهر و در دانشگاه‌ها برپا می‌شود، 600 نفر نیروی امدادگر و بسیجی اقدامات لازم را از قبیل حضور در پایگاه، شمارش وجوه دریافتی در طول جشن و تفکیک کمک‌های جمع‌آوری شده انجام می‌دهند.

وی همچنین از برپایی 49 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مساجد منتخب استان و همچنین 61 پایگاه روستایی خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها نیز به همت بسیج استان برپا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه به منظور ترویج فرهنگ انفاق و احسان و کمک به همنوع پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در همه مدارس استان زنجان برپا می‌شود، ادامه داد: همچنین امدادگران در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد استان زنجان واقع در چهارراه انقلاب جنب مخابرات نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی در طول سال و در این برهه زمانی به مناسبت جشن عاطفه‌ها هستند.

لازم به ذکر است، امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، انجمن اولیا و مربیان و سازمان دانش‌آموزی، صدا و سیمای مرکز زنجان و بسیج مستضعفین هر کدام در سرفصل‌های کاری متفاوت با کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها همکاری می‌کنند.

گفتنی است، بنا به اعلام معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان شماره حساب سیبای 0108640426007 نزد بانک ملی نیز به منظور واریز وجوهات نقدی مردم نوع‌دوست استان زنجان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول