اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی

یک واحد آموزشی در ریگان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با بازگشایی مدارس، مدرسه راهنمایی فرید افشار روستای میر‌آباد ریگان با زیر‌بنای 420 متر مربع و با اعتبار 200 میلیون تومان به بهر‌ه‌برداری رسید‌.

یک واحد آموزشی در ریگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، همزمان با بازگشایی مدارس،ظهر امروز مدرسه راهنمایی فرید افشار روستای میر‌آباد با زیر‌بنای 420 متر مربع و با اعتبار 200 میلیون تومان امروز به بهر‌ه‌برداری رسید‌.

اصغر پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان در این آیین اظهار داشت: این واحد آموزشی سه کلاسه بیش از 50 دانش‌آموز در نخستین روز بازگشایی مدارس از مزایای آن بهره‌مند شدند.

حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه شهرستان ریگان نیز در جمع دانش‌آموزان اظهار داشت: دانش‌آموزان با درس خواندن خود ایران اسلامی را آباد سازند.

امام جمعه ‌ریگان منزل خود را برای راه‌اندازی یک واحد آموزشی در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار داد‌.

به گزارش فارس برای دومین سال پیاپی امام جمعه ‌ریگان منزل خود را برای راه‌اندازی یک واحد آموزشی در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار داد‌.

مدرسه رستگاران که از سال گذشته در این شهرستان راه‌اندازی شده سال جاری نیز در مقطع ابتدایی‌ دانش‌آموزان را ثبت‌نام کرده است.

حجت الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان اظهار داشت: این مدرسه به غیر از مسائل آموزشی در زمینه‌های تربیتی بحث‌های فرهنگی ‌توجه ویژه بر احکام و همچنین توجه ویژه والدین بر آموزش هرچه بهتر فرزندانشان فعالیت می‌کنند.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 11 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ریگان مشغول به تحصیل می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول