اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

حوزه‏ کودک و نوجوان پرمخاطب‏ترین حوزه‏ جشنواره امام رضا (ع) است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: حوزه‏ کودک و نوجوان از پرمخاطب‏ترین حوزه‏‌های جشنواره امام رضا(ع) است.

حوزه‏ کودک و نوجوان پرمخاطب‏ترین حوزه‏ جشنواره امام رضا (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدصادق رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با دومین جشنواره نمایشنامه‏‌خوانی رضوی اظهار کرد: هر چند هدف‏گذاری ما در کانون، فراوانی آمار نبوده و نیست اما حضور کودکان و نوجوانان در جشنواره‌‏های رضوی مختص به‏‌خود نشان داده که این حوزه یکی از پرمخاطب‌‏ترین بخش‏های جشنواره بین‌‏المللی امام رضا(ع) است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حضور مربیان و کودکان کانونی را در جشنواره امام رضا(ع) جهاد دانست و ادامه داد: حضور این افراد در برنامه‏‌های جشنواره صرفا یک حضور هنری نیست و با توجه به شرایط موجود می‏شود از آن به‏‌عنوان یک جهاد یاد کرد و خوشا به سعادت کودکان و نوجوانان و مربیانی که مشوق و رفیق راه در این قافله گشته‌‏اند.

وی افزود: سه سال از مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جای‏‌سازی فرهنگ و تفکر سراسر نور عالم اهل بیت ثامن‌‏الحجج حضرت امام رضا(ع) در کشور می‏گذرد اما در همین حضور کوتاه هم نتایج بسیار خوبی به‌‏دست آمده است.

رضایی ادامه داد: امسال در هشت استان امکانی فراهم شد تا فعالان حوزه کودک و نوجوان گره دل به پنجره فولاد معارف حضرت رضا(ع) محکم‏تر کنند و خالق آثار ماندگاری در این حوزه شوند که البته این افراد قبل از حضور در رقابت ظاهری جشنواره پیروز و برنده جدال نور و ظلمت درونی شده‌‏اند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول