اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

قرآن در نظام جمهوری اسلامی نباید مظلوم واقع شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرآن بزرگ‌ترین کتاب است و در نظام جمهوری اسلامی قرآن نباید مظلوم و غریب واقع شود.

قرآن در نظام جمهوری اسلامی نباید مظلوم واقع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست با فعالان قرآنی دشتستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی‌ریا و خالصانه همه دست‌اندرکاران عرصه قرآنی به‌ویژه آقای عبدالرضا برازجانی وی را الگوی اخلاص معرفی کرد.

وی با اشاره به حضور مشتاقانه و بدون دعوت خود در این جلسه افزود: خدا را شاکریم که افتخار حضور در جمع شما را به ما عطا کرده و افتخار می‌کنیم که ما را در مجلس خودتان راه دادید.

نماینده مردم دشتستان با اشاره به وجود برخی مشکلات و مسائل مطرح شده توسط حاضرین خاطر نشان کرد: بنده خود زجر کشیده این عرصه هستم و با تمام مشکلات و دردهایی که گفتید آشنایی کامل دارم.

وی قرآن را همواره مظلوم و غریب خواند و تصریح کرد: قرآن بزرگ‌ترین کتاب است و ما مانده‌ایم که در نظام جمهوری اسلامی و ارزشی چرا باید اینقدر قرآن غریب و مظلوم واقع شود.

این مسئول ادامه داد: اگر قرآن از غریبی و مظلومیت در بیاید مطمئن باشید که امام زمان (عج) هم خواهند آمد و ظهور و غربت قرآن و حضرت بقیة‌الله (عج) با هم بوده و لازمه همدیگر هستند.

موسوی‌نژاد با اشاره به عدم توجه برخی از مردم و مسئولان به مقوله قرآنی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نهضت حفظ قرآنی بیان کرد: رک بگوییم، توجه نکردن برخی از مسئولان به‌دلیل این است که کار قرآنی آوازه، مقام و شهرت برای کسی نمی‌آورد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: با تمام توان مسائل و مشکلات این بخش را پیگیری خواهیم کرد و سعی داریم در اعتبارات سال آینده بودجه احداث ساختمان مناسبی برای کانون را پیش‌بینی کنیم.

موسوی‌نژاد با تقدیر از زحمات اعضا کانون قرآن و عترت گفت: شما با زحمات خود در حفظ و رواج قرآن بین مردم، نزد صاحب قرآن، اجر و پاداش زیادی دریافت می‌کنید.

وی افزود: حداقل تا سال 92 اعتبار احداث ساختمان کانون را در محلی مناسب تامین می‌کنیم.

در این نشست با تقدیم هدایایی توسط نماینده مردم دشتستان از حافظان و قاریان برازجانی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول