اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت روابط عمومی سپاه علی‌بن ابیطالب خبر داد

پوشش رسانه‌ای نمایشگاه یاد یاران و تبیین ناگفته‌های جنگ

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب (ع) از پوشش خبری رویدادهای نمایشگاه یاد یاران و مصاحبه با رزمندگان و فرمانده دوران دفاع مقدس برای تبیین ناگفته‌های جنگ خبر داد.

پوشش رسانه‌ای نمایشگاه یاد یاران و تبیین ناگفته‌های جنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، افشین گودرزی گفت: ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه یاد یاران با حضور و فعالیت خبرنگاران افتخاری بسیج و تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری‌های استانی فعالیت خود را از نخستین روز نمایشگاه آغاز کرده و تا پایان نمایشگاه به مدت یک هفته به انجام امور خبری و اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و رویدادهای نمایشگاه یاد یاران می‌پردازد.

سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: مصاحبه با فرماندهان دوران دفاع مقدس، فرماندهان سپاه و مسئولان استانی و همچنین بازدیدکنندگان از وظایف این ستاد خبری است و امیدواریم اخبار ارائه شده از سوی خبرگزاری‌ها و مطبوعات استانی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی بابیان اینکه در افتتاحیه نمایشگاه آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله کعبی و امیرآبادی نماینده قم و همچنین سردار غلام‌رضا جعفری از فرماندهان لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس حضور داشتند گفت: با انجام گفت‌وگو با میهمانان و فرماندهان سعی کردیم پیام دفاع مقدس را به بازدیدکنندگان انتقال دهیم.

سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) ادامه داد: به همت صدا و سیمای مرکز قم و هم‌زمان با این ستاد خبری، سه گروه تلویزیونی سر چراغ، صبح تازه و واحد خبر و نیز رادیو جبهه به پوشش خبری نمایشگاه و انجام گفت‌وگوی زنده با فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اقدام می‌کنند.

گودرزی از تمام فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، جانبازان سرافراز، آزادگان عزیز و مردم شهیدپرور خواست ضمن حضور در ستاد خبری نمایشگاه، خاطرات و نقطه نظرات خود را در مورد دفاع مقدس بازگو کنند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول