اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 44.5 درصدی بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت فیزیکی 44.5 درصدی بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 44.5 درصدی بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدکمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند از پروژه‌های مصوب طرح مهر ماندگار در استان همدان بوده و شامل زیربنای 13 هزار متر مربع، اسکلت بتنی و سطح اشغال 6 هزار و 300 متر مربع با نمای سنگ گرانیت است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در چهار طبقه شامل بخش‌های داخلی، کودکان، زنان احداث می‌شود، افزود: این بیمارستان در مجموع دارای 160 تختخواب شامل 124 تخت عمومی، 24 تخت CCU، شش تخت ICU، شش تخت NICU و دارای سیستم‌های تأسیسات مکانیکی ترکیبی از تهویه مطبوع و فن کوئل و برقی شامل شهری و اضطراری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند که مجری آن اداره کل راه و شهرسازی استان و مسئولیت تجهیز آن نیز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی بوده، اواخر سال 88 شروع و تاکنون بالغ بر 4 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده و برای اتمام آن نیز نیاز به 18 میلیارد تومان اعتبار است.

وی همچنین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه را 44.5 درصد عنوان کرد و افزود: در صورت تأمین اعتبارات لازم، اخذ پروانه ساختمانی و آزادسازی معابر ورودی بیمارستان، این پروژه در سال 92 به اتمام خواهد رسید.

میرجعفریان در پایان هدف از احداث بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند را ارتقای سطح بهداشت مردم منطقه و ارائه خدمات پزشکی به طور شایسته به مناطق محروم خواند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول