اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مهمانان خارجی

اختتامیه جشنواره‌ بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: اختتامیه جشنواره‌ بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور مهمانان خارجی جهان آغاز شد.

اختتامیه جشنواره‌ بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در حالی صبح امروز در مرکز مازندران پیگیری می‌شود که مهمانانی از کشورهای آلمان، اسپانیا، هند، سوئد، پاکستان و عراق در این مراسم حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم گفت: مازندران هفتمین سال میزبانی جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) را طی می‌کند و در تمام این سال‌ها، تعداد نامه‌ها سیر صعودی داشته است.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: امسال بیش از 83 هزار نامه رسیده و شاهد افزایش حدود پنج برابری نامه‌های ارسالی به دبیرخانه، نسبت به سال گذشته بودیم.

به گزارش فارس مراسم اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره بین‌المللی نامه‌‌ای به امام رضا(ع) صبح امروز در مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران آغاز شد و منتخبان این جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار ساری و مدیرکل اطلاعات مازندران حضور دارند.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول