اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 250 میلیون تومانی صورت می‌گیرد

بازسازی مجتمع فرهنگی سینمایی ستارگان اراک تا 50 روز آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از آغاز عملیات تعویض صندلی و کف‌پوش مجتمع فرهنگی سینمایی ستارگان اراک خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال همشهریان عزیز آخرین مرحله بازسازی این مجتمع در حال انجام است.

بازسازی مجتمع فرهنگی سینمایی ستارگان اراک تا 50 روز آینده

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور اجرای این عملیات مجتمع ستارگان تا 50 روز آینده تعطیل و بعد از بازسازی مجددا به شکلی که در شأن شهروندان باشد آماده خدمات‌رسانی به شهروندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی و سینمایی ستارگان اراک مهر ماه سال گذشته بعد از هشت سال تعطیلی مجددا با تعمیرات اساسی و بضاعت مالی بسیار کم اداره ارشاد راه‌اندازی شد و از آنجا که اعتبارات لازم برای تعویض صندلی‌ها وجود نداشت، کف‌پوش و صندلی‌ها به صورت موقتی به شکل قدیم باقی ماند تا اینکه امسال با جذب اعتبارات مناسب تعویض آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این سالن همواره یکی از مطالبات مهم هنرمندان و مردم این استان در سال‌های گذشته بوده است گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و با اعتبار بسیار محدود این مجتمع به بهترین نحو ممکن بازسازی و به صورت اساسی تعمیر شد و در ظرف چند ماه گذشته بیش از 80 هزار نفر از برنامه‌های مختلف این مجتمع بهره‌مند شدند.

مشایخی گفت: صندلی‌های این مجتمع مربوط به 45 سال گذشته بود که در بازدید معاون وزیر ارشاد موضوع مطرح شد که معاون وزیر با حسن نظر 250 میلیون تومان اعتبار به منظور تعویض صندلی و کف‌پوش‌ها اختصاص داد، همچنین دیوارها نیز که پوشش مناسبی نداشت با استفاده از ام.دی.اف بازسازی می‌شود.

وی از ایجاد فروشگاه نگار در لابی مجتمع که در حال آماده‌سازی است خبر داد و گفت: این فروشگاه به منظور عرضه مستقیم آثار تولیدی هنرمندان هنرهای تجسمی و برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی می‌شود.

 خبرنگار ما به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به صورت اختصاصی از این مجتمع بازدید و از نزدیک در جریان عملیات بازسازی قرار گرفت.  

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول