اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شیر پگاه زنجان خبر داد

هدفگذاری 16 میلیون دلاری صادراتی از سوی شرکت پگاه زنجان‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شیر پگاه زنجان گفت: در سال جاری شرکت پگاه زنجان صادرات 16 میلیون دلاری را هدفگذاری کرده است.

هدفگذاری 16 میلیون دلاری صادراتی از سوی شرکت پگاه زنجان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد جریان ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه خط استریل شرکت پگاه زنجان، اظهار کرد:‌ 3 هزار تن شیر در قالب 15 شرکت تولیدی در کشور تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت شیر پگاه زنجان قدمتی 26 ساله دارد، افزود: بیش از 60 درصد تولید شیر استان از طریق این شرکت جذب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه زنجان یادآور شد: شیر پگاه زنجان تا کنون در زمینه تولید شیر خام فعالیت‌های مطلوبی داشته و شرکت کشت و صنعت خرم‌دره در کشور در این زمینه سرآمد است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته با حمایت‌های ویژه مدیران استان استراتژی مطلوبی در استان پیاده شده است، افزود: مجموعه شیر پگاه زنجان به منظور انجام این استراتژی اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

جریان بر ضرورت تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: برای تحقق شعار ضروری است مجموعه‌های اقتصادی به صورت صادرات محور حرکت کنند.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته شرکت شیر پگاه زنجان در زمینه صادرات اقدامات مطلوبی انجام داده است، افزود: از نظر توسعه کمی و صادرات به کشورهای هدف اقدامات مطلوبی در استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه زنجان با اشاره به صادرات لبنیات این شرکت به کشور کویت افزود: برای نخستین بار صادرات به این کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه صادرات 4 میلیون دلاری برای کشور کویت در نظر گرفته شده است، افزود: در زمینه توسعه تولید و بازار نیز اقدامات لازم از سوی این شرکت انجام می‌شود.

جریان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری در حوزه شیر شرکت پگاه زنجان 40 درصد رشد داشته است، افزود:‌ با وجود همه مشکلات در زمینه تولید شیر استان به نحو مطلوبی در این زمینه گام برداشته است.

وی ارتقای کیفیت محصولات را از برنامه‌های انجام شده توسط این شرکت دانست و گفت: خط استریل این واحد نیز برای ارتقای کیفی و کمی محصولات امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول