اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

نقش تاثیرگذار بانوان در هشت سال دفاع مقدس انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: زنان در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده‌اند و بسیاری از پیشرفت‌ها و پیروزی‌های کشور مدیون تلاش آنان است.

نقش تاثیرگذار بانوان در هشت سال دفاع مقدس انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همایش زنان ایثارگر شهرستان پاکدشت با حضور مسئولان و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان شهرستان برگزار شد.

قربانعلی مقبلی ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: سایه‌ای که امروز درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران برای مردم این سرزمین فراهم کرده است با خون جوانان شهید زنان و مادران پاکدامن این آب و خاک آبیاری شده است. 

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است و اقتدار نیروهای مسلح هم به برکت حضور مردم در دفاع مقدس و نقش امام راحل در هدایت و رهبری جامعه بوده است.

وی با یادآوری نقش شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس و اهمیت حضور مردم در جنگ هشت ساله تصریح کرد: ما فراموش نمی‌کنیم حضور قدرتمند مردم در جنگ که استکبار را به زانو در آورده و نتیجه آن شد که کشور اسلامی ما سرفراز از میدان مبارزه خارج شود و باید از این فرصت هفته دفاع مقدس برای تبیین نقش آحاد مردم در پیروزی ایران اسلامی به خوبی استفاده کرد.

مقبلی افزود: زنان در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده‌اند و بسیاری از پیشرفت‌ها و پیروزی‌های کشور مدیون تلاش آنان است.

فرماندار پاکدشت در پایان یادآور شد: زنان جامعه اسلامی در طول دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و مدیریت مناسب زنان در دوران دفاع مقدس باعث شد که مردان با خیالی آسوده بتوانند در جبهه نبرد حاضر شوند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول