اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

بانوان فوتسالیست قم برابر کاشان به برتری رسیدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بانوان استان قم در دیداری تدارکاتی مقابل تیم بانوان کاشان به برتری پرگل دست یافت.

بانوان فوتسالیست قم برابر کاشان به برتری رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتسال بانوان قم در راستای آماده‌سازی خود برای شرکت در بازی‌های فوتسال بانوان کشور در دیداری تدارکاتی به منظور محک میزان آمادگی بازیکنان خود به مصاف بانوان فوتسالیست کاشان رفت.

در این دیدار تیم فوتسال بانوان قم موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشته و با روحیه‌ای مضاعف در مسابقات کشوری حاضر شود.

این مسابقه در حالی برگزار شد که بعد از حضور موفق تیم فوتسال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه‌های کشور و پایان موفق کار نماینده قم در این رقابت‌ها، امسال نیز بانوان قمی برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های کشور خود را آماده خواهند کرد تا فوتسال بانوان در سال جاری نیز حضوری موفق در رقابت‌های مهم کشوری داشته باشد.

رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در دسته‌های مختلف در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتسال بانوان استان قم در مسابقات لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور حریفان خود را خواهد شناخت.

بانوان فوتسالیست قمی تمرینات خود را زیر نظر مربیان با نظم و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برگزار می‌کنند تا به محض مشخص شدن حریفان خود و همچنین شروع بازی‌ها، با قدرت در مسابقات امسال به مصاف حریفان خود بروند.

سال گذشته رقابت‌های لیگ دسته سه فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در دو مرحله به میزبانی شهرهای گرگان و گرمسار برگزار شد که با صدرنشینی و صعود تیم بانوان فوتسال آفرنگ قم به رقابت‌های لیگ دسته دوم همراه بود.

در این مسابقات که تیم‌های مدعی قهرمانی از استان‌های مختلف حضور داشتند، تیم فوتسال بانوان آفرنگ به عنوان نماینده قم در جدال با حریفان نتایج بسیار خوبی کسب کرد و توانست جواز صعود به لیگ دسته دوم را کسب کند.

بخش بانوان هیئت فوتبال استان قم امسال نیز با جدیت برنامه‌های خود را برای رشد و توسعه بیش از پیش فوتبال و فوتسال بانوان قم اجرا می‌کند و با حمایت‌هایی که در هیئت فوتبال استان قم از فوتبال و فوتسال بانوان صورت می‌گیرد، تکرار موفقیت‌های سال قبل دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول