اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

تهدیدهای دشمنان با هدایت مقام معظم رهبری به فرصت تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: تهدید دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و چالش‌هایی که استکبار سعی می‌کند پیش روی ایران قرار دهد، با هدایت مقام معظم رهبری به فرصت تبدیل شده است.

تهدیدهای دشمنان با هدایت مقام معظم رهبری به فرصت تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم‌آباد گفت: هفته دفاع مقدس یک قطعه بسیار زیبا در تاریخ این سرزمین و بشریت است که عزت، شرف و بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی، مسلمانان و آزادیخواهان بشریت به ارمغان آورد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس امام خمینی(ره) با رهنمودهای پیامبرگونه خود از جنس اعجاز ائمه(ع) تمام تمهیدات و چالش‏ها را به فرصت تبدیل کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه دشمنان فهمیده‏اند زمانی که ایران اسلامی از نظر تجهیزات حرفی برای گفتن نداشت در دفاع جانانه مقدس خود در برابر تمام ابرقدرت‎ها افتخار آفرید، گفت: دشمنان نظام امروز به این نتیجه رسیده‌اند، با این اقتدار و وجود رهبری فرزانه و ملتی آگاه نمی‎توانند با این کشور مقابله کنند.

دهمرده یادآور شد: تهدید دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و چالش‌هایی که استکبار سعی می‌کند، پیش روی ایران قرار دهد، به برکت وجود ائمه اطهار (ع) و با هدایت مقام معظم رهبری به فرصت تبدیل شده است.

استاندار لرستان گفت: در زمان امام راحل نیز این فرصت‌ها با روشن‌فکری این روحانی عالم و برجسته به فرصت تبدیل و ظرفیت نظام جمهوری اسلامی ایران برای همه آشکار شد.

دهمرده در ادامه یادآور شد: امروز نیز با وجود رهبر فرزانه انقلاب، مردم ولایی و امکانات و پیشرفت‌های چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، این نظام الهی ایمن است و از بسیاری گرفتاری‌ها مصون می‌ماند.

استاندار لرستان گفت: ایران اسلامی باوجود همه مشکلاتی که داشت توانست با اقتدار تمام کشورهای جنبش عدم تعهد را در اجلاس تهران جمع کند و بدخواهان بشریت و ایران اسلامی، توطئه‎ها و همه ابزارها را به کار گرفتند که حتی جلوی حضور یک کارشناس برای شرکت در اجلاس را بگیرند.

دهمرده افزود: این مهم با تدابیر رهبر انقلاب اسلامی به گونه‏ای رقم خورد که اجلاس تهران رکورد و نصاب جدیدی در تاریخ ایران شود و این امر موجب بزرگی و شرف ایران اسلامی شد و نیاز است که هر کسی در هر سمت و جایگاهی که دارد، فرصت‏ها را غنیمت شمرده و با قرب الهی برای ساختن جهانی آزاد یعنی ایران اسلامی قدم بردارد.

استاندار لرستان گفت: استکبار جهانی همواره علیه ایران توطئه داشته و از هر امکاناتی برای شکست و ضعیف کردن ایران فروگذار نیست، اما این اقدامات دشمن زبون با تدبیر پیامبرگونه رهبر بزرگ انقلاب یکی پس از دیگری با پیروزی و موفقیت ایران سپری شد.

وی به برگزاری اجلاس تهران اشاره کرد و گفت: برگزاری موفق این اجلاس نمونه‌ای از این موفقیت‌ها بود که با ایجاد یک رکورد و حد نصاب جدید موجب بزرگی و شرافت بیش از پیش ایران شد.

دهمرده در ادامه بر تعامل و همدلی میان مسئولان تأکید کرد و یادآور شد: در راستای توسعه و آبادانی، پیشرفت و تعالی لرستان نیاز است، آنها با تعامل و همدلی قدم‎های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول