اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش صورت گرفت

بازدید عضو مجلس خبرگان رهبری از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهادکشاورزی و عضو مجلس خبرگان رهبری از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی بازدید کرد.

بازدید عضو مجلس خبرگان رهبری از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله حسن عالمی دقایقی پیش ضمن بازدید از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی، در نشستی صمیمانه با خبرنگاران این خبرگزاری به سئوالات آنان پاسخ داد.

نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهادکشاورزی و رئیس ستاد زکات کشور با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ به واقع خبرگزاری فارس از رسانه‌های موثر و تاثیرگذاری در سطح کشور بوده و همواره نسبت به انتقال و گسترش فرهنگ دفاع مقدس و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی توجه ویژه داشته است.

وی افزود: در خبرگزاری فارس جوانان جدی و با اخلاص فعالیت می‌کنند که این ویژگی نیز در اثرگذاری بیش از پیش این خبرگزاری در سطح جامعه و کشور حائز اهمیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در مجموع رسانه‌ها می‌توانند به فرهنگ و فکر کشور کمک کنند.

وی در این نشست به سئوالات خبرنگاران خبرگزاری فارس پیرامون عملکرد قوه قضائیه در بازداشت و رسیدگی به پرونده‌های فائزه و مهدی هاشمی رفسنجانی، اظهارات اخیر خاتمی در مورد عملکرد اقتصادی دولت کنونی، ورود محمد خاتمی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری، جریان انحرافی و اثرگذاری آن در دولت، وحدت و انسجام میان قوا، مشکلات اقتصادی و گرانی در جامعه و عملکرد ستاد زکات کشور پاسخ گفت که متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول