اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌اهدای «‌فراغت کارت»‌ به بازدید از نمایشگاه اوقات فراغت خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فراغت کارت نمایشگاه اوقات فراغت خراسان‌رضوی گفت: در طول برگزاری این نمایشگاه، بازدیدکنندگان با دریافت فراغت کارت می‌توانند با ساده‌ترین ساز و کار از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

‌اهدای «‌فراغت کارت»‌ به بازدید از نمایشگاه اوقات فراغت خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مجید حسین‌زاده افزود: برای هر فرد شرکت کننده در نمایشگاه مذکور در صورت تمایل کارت اختصاصی با عنوان «فراغت کارت» صادر می‌شود که فرد می‌تواند پس از پایان نمایشگاه از خدمات انتخابی و شارژ شده در کارت توسط غرفه‌های دلخواه استفاده کند.

وی در ادامه گفت: بدین منظور حداقل تعداد 8 اپراتور در سه قسمت ورودی نمایشگاه، سالن فردوسی و بخش هشت ضلعی نمایشگاه بین‌المللی مشهد مستقر شده و به ارائه کارت به متقاضیان می‌پردازند.

وی افزود: فرد با دریافت فراغت کارت با مراجعه به غرفه‌های مورد نظر و ارائه آن به غرفه‌دار با صرف کمترین زمان ممکن می‌تواند کارت خود را شارژ کند.

مسئول کمیته فراغت کارت نمایشگاه اوقات فراغت خراسان‌ رضوی اعلام کرد: این سیستم قابلیت انجام کار به منظور ثبت داده‌ها به صورت آنلاین و آف لاین را دارد.

حسین زاده با بیان این که پس از پایان نمایشگاه، اطلاعات تماس افراد ثبت‌نام کننده در هر غرفه توسط مسئولان طرح فراغت کارت در اختیار مسئولان آن غرفه قرار داده می‌شود، اظهار داشت: از این طریق ساز و کار ارتباطی مطلوبی میان غرفه‌دار و مخاطب پس از برگزاری نمایشگاه، برقرار می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح مزایایی همچون عدم نیاز به چاپ بن، ژتون تخفیف  برای ارائه به مخاطبان، توانایی پیگیری و ایجاد ساز و کار با مخاطبان پس از نمایشگاه در صورت تمایل بازدیدکننده و کوتاه شدن ساز و کار ثبت نام فرد در کلاس‌ها و خدمات موسسه و عدم نیاز به ارائه فرم به مخاطب در قبال نام نویسی را برای سازمان ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به دنبال دارد.

وی دریافت تمام خدمات در قالب یک کارت و جلوگیری از ایجاد نابسامانی ذهنی در مخاطب و تکثر ظاهری و بهره‌مندی از تخفیفات ارائه شده در نمایشگاه را از جمله قابلیت‌های طرح مذکور برای مخاطبان عنوان کرد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول