اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی به عنوان منشوری کامل ضامن بقای انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیجی به عنوان منشوری کامل ضامن بقای انقلاب و توسعه ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

تفکر بسیجی به عنوان منشوری کامل ضامن بقای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در همایش بزرگ ثامن الائمه (ع) که با حضور بسیجیان شهرستان بیرجند برگزار شد، تکیه بر قرآن، اهل بیت (ع) و ولایت فقیه را بهترین راه رسیدن به قله‌های تعالی و تکامل در زندگی فردی و اجتماعی دانست.

وی اظهار کرد: تجربه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نشان می‌دهد که انسان‌های فراوانی بودند که به دلیل دوری از ولایت فقیه و یا گمراه شدن از مسیر قرآن و تعالیم اسلامی با وجود تدین ظاهری به بیراهه رفتند و در دامان شیطان و دشمنان نظام گرفتار شدند.

استاندار خراسان جنوبی مجاهدان خلق و گروه فرقان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را از آن جمله دانست و افزود: مدعیان دروغین فراوانی بودند که در پوشش اسلام قرار می‌گرفتند اما از آنجا که اساس کارشان درست نبود و تکیه آنها بر ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی قرار نداشت تحت تاثیر ضرورت‌سازی‌ها قرار گرفته و در مقابل اسلام ایستادگی کردند.

رشید تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام اهل بیت (ع) و قرآن را به عنوان دو خورشید روشن در این جهان ظلمانی برای رسیدن به سعادت انسان‌ها معرفی کردند و امروز نیز تنها برخی از ظواهر تغییر کرده است چرا که انسان‌های بی‌شماری هستند که بدون توجه به این دو اصل اساسی در زندگی‌ فردی و اجتماعی خود دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در این شرایط انسان‌های زیادی نیز وجود دارند که هیچ‌گاه تحت تاثیر القائات قرار نگرفته‌اند و همچون کوهی استوار در مقابل تمامی تهدیدها، فشارها و جوسازی‌ها قرار گرفتند که بسیجیان از جمله این افراد محسوب می‌شوند.

رشید یادآور شد: بسیجیان مصادیق بارزی هستند که در عرصه‌های مختلف با تفکری جامع و فراگیر و بلوغ سیاسی و اجتماعی ضامن سلامت انقلاب اسلامی هستند و ما امروز مفتخر به حاکمیت این تفکر در تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و نیز اقشار مختلف مردم هستیم.

وی ادامه داد: این تفکر با رهبری‌های داهیانه رهبر حیکم و فرزانه انقلاب درونی شده و به لطف خدا به معنی واقعی کلمه در حال جهانی شدن است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امروز دشمن با تمامی توان خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به صحنه آمده است و در مقابل انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و قصد دارد با توطئه‌های مختلف به انقلاب ضربه وارد کند.

رشید به عصبانیت آمریکا و غرب از جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:‌ آنچه که موجب عصبانیت آمریکا شده این است که اسلام گفتمان برتر دنیای معاصر بوده و به یمن پیروزی انقلاب اسلامی تفکر امام راحل و انقلاب اسلامی جهانی شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول