اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه:

11 ایستگاه آتش‌نشانی در استان کرمانشاه فعال است

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه گفت: 11 ایستگاه آتش‌نشانی در استان داریم که 9 ایستگاه فعال و 2 ایستگاه از آن در حال راه‌اندازی هستند.

11 ایستگاه آتش‌نشانی در استان کرمانشاه فعال است

حجت‌الله جهانبخشی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، ضمن اشاره به 7 مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی اظهار کرد: 7 مهر ماه یاد‌آور بمباران یکی از پالایشگاه‌های آبادان در زمان دفاع مقدس است که بیشترین شهدای آن روز از بچه‌های آتش‌نشانی در مهار کردن آتش بود.

جهانبخشی ادامه داد: در همین راستا به پاس خدمات و سپاسگزاری از زحمات پرسنل آتش‌نشانی 7 مهر ماه از سوی وزارت فرهنگ عمومی کشور به این نام برگزیده شده است.

وی با اشاره به وضعیت آتش‌نشان‌های استان کرمانشاه افزود: 11 ایستگاه آتش‌نشانی در استان داریم که 9 تا فعال و 2 عدد آن در حال راه‌اندازی هستند.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه گفت: حدود 170 پرسنل داریم که 130 نفر آنها عملیاتی و ما‌بقی کارهای دفتری، پشتیبانی و آموزش را انجام می‌دهند. از برکت همین روز رشته‌ای در شاخه کار و دانش به‌نام رشته ایمنی و آتش‌نشانی با دوره کاردانی و کارشناسی طراحی شده است.

جهانبخشی با اشاره به طرح مشارکت مردمی تصریح کرد: در طرح مشارکت مردمی 200 نفر داوطلب آتش‌نشانی داریم‌.

وی با بیان اینکه ایستگاه آتش‌نشانی استان بر اساس نقشه کیپ سراسر کشور اجرا می‌شود گفت: سیستم سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و بحث سامانه ارتباطی را به خوبی ارتقا داده‌ایم.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه وضعیت آتش‌نشان‌های کرمانشاه را از لحاظ امکانات و تجهیزات خوب عنوان کرد و گفت: وضعیت آتش‌نشان‌های شهرستان‌های استان کرمانشاه در حد ایده‌آل نیست که نیاز به توجه مسئولان است.

وی با بیان اینکه ایمنی باعث امنیت و آرامش می‌شود و تا ایمنی نباشد توسعه پایدار نیز حاصل نمی‌شود افزود: مردم شماره 125 را به خاطر داشته باشند تا در صورت وقوع حادثه‌ای به موقع نیروها به محل برسند چراکه زمان در کاهش خسارت‌های حادثه خیلی مهم است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول