اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

جنگ اقتصادی فرصت بزرگ تاریخی برای رشد و شکوفایی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان جنگ اقتصادی را فرصت بزرگ تاریخی برای رشد و توسعه صنعت در عرصه‌های مختلف دانست.

جنگ اقتصادی فرصت بزرگ تاریخی برای رشد و شکوفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب‌‌آهن اصفهان، غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: جنگ اقتصادی فرصت تاریخی برای رشد و توسعه صنعت در عرصه‌های مختلف است، زیرا ایران اسلامی و ملت بزرگمان قابلیت‌های بسیاری برای رشد و تعالی دارند.

وی خودباوری و امنیت ملی در کشور را نتیجه خون شهدا و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی را با جدیت و پشتکار فراوان دنبال می‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با اشاره به استقامت تاریخی ملت بزرگ ایران در جنگ تحمیلی افزود: در جنگ تحمیلی اگر ملت ایران می‌خواست با معادلات مادی حرکت کند باید پای میز مذاکره می‌نشست، اما با وجود نداشتن سازماندهی لازم نیروهای مسلح در اوایل جنگ با مقاومت وصف‌ناپذیر و تاریخی ملت بزرگ ایران، استراتژی دشمن در همان ابتدای جنگ (مقاومت 34 روزه در خرمشهر) شکست خورد.

وی از دفاع مقدس به عنوان گنجینه تمام ناشدنی یاد کرد و ادامه داد: با دستاوردهای گذشته، هم اکنون به خودباوری رسیده‌ایم و در حال حاضر با توانمندی‌های داخلی، پیچیده‌ترین فناوری نظامی را در اختیار داریم.

سلیمانی غرب آسیا (منطقه خاورمیانه) را یکی از بهترین مناطق جهان از نظر ذخائر انرژی دانست و گفت: استکبار جهانی به این منطقه چشم دوخته است و با توطئه‌های مختلف و راه‌اندازی جنگ‌ها قصد دارد اهداف خود را محقق کند.

وی از دفاع مقدس به عنوان گنجینه تمام‌ناشدنی یاد کرد و اظهار کرد: با دستاوردهای گذشته هم اکنون به خودباوری رسیده‌ایم و در حال حاضر با توانمندی‌های داخلی، پیچیده‌ترین فناوری نظامی را در اختیار داریم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول