اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس

نمایشگاه «دفاع مقدس و جنگ نرم» در زرند برپا شد

خبرگزاری فارس: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت بسیج دانشجویی دانشکده علمی کاربردی شهرستان زرند، نمایشگاه «دفاع مقدس و جنگ نرم» در زرند برپا شد.

نمایشگاه «دفاع مقدس و جنگ نرم» در زرند برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت بسیج دانشجویی دانشکده علمی کاربردی شهرستان زرند، نمایشگاهی با نام دفاع مقدس و جنگ نرم در این واحد آموزشی برگزار شد.

حسن سیف‌اللهی رئیس دانشکده علمی کاربردی زرند در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این نمایشگاه برای آشنایی نسل جوان با کسانی که اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهادت آنها‌ است برپا شد.

وی ‌هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن گوشه‌ای از جان‌فشانی‌ها و ایثار رزمندگان اسلام اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه در قالب غرفه‌های فرهنگی و معنوی جبهه و جهاد‌، غرفه عرضه کتاب‌، غرفه‌های عکس‌های دوران دفاع مقدس و جمعی از شهدای شاخص‌، ماکت عملیات دوران دفاع مقدس‌، غرفه کتاب در عناوین مختلف فرهنگی و مذهبی ‌و مابقی با موضوع جنگ نرم است.

این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز صبح و بعد از ظهر میزبان علاقمندان است.

‌حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس‌ از دانشجویانی که این نمایشگاه را برپا کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد و برپایی اینگونه نمایشگاه‌های ارزشی را در محیط دانشگاه نشان از بیداری و صلابت اندیشه دانشجویان دانست.

وی خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و افزود: با توجه به هجمه‌های مختلف به ویژه در مسائل فرهنگی که از سوی دشمنان به کشورمان وارد می‌شود، لزوم آشناسازی نسل جوان با این هجمه‌ها باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول