اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دالکی:

جنگ تحمیلی دوست و دشمن انقلاب اسلامی را شناساند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دالکی گفت: دفاع مقدس برکات زیادی داشت و شناخت دوست و دشمن دستاورد مهم دفاع مقدس است.

جنگ تحمیلی دوست و دشمن انقلاب اسلامی را شناساند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام وحید طالبی در نشست با بسیجیان شهر دالکی اظهار داشت: دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است و باید رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و شهدا در هشت سال دفاع مقدس را برای جامعه تبیین کنیم.

امام جمعه دالکی خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان جامعه مهم‌ترین اقشاری هستند که در این زمینه باید به آنها توجه کنیم و باید حقیقت و واقعیت جنگ تحمیلی و ازخودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان را برای ایشان تبیین کنیم و آنها را با این واقعیات آشنا کنیم.

طالبی با بیان اینکه دفاع مقدس برکات فراوانی برای ایران اسلامی داشته است بیان داشت: اگر چه جنگ تحمیلی خسارات جانی و مالی زیادی برای مردم ما داشت اما دستاوردهای فراوانی برای جامعه اسلامی داشته که امروز همه ما به آن واقف هستیم.

وی معرفی دین مبین اسلام به جهانیان را از دستاوردهای مهم جنگ تحمیلی دانست و اضافه کرد: ایران اسلامی با پیروزی همه‌جانبه در جنگ تحمیلی اسلام را به جهانیان معرفی کرد و قدرت اسلام و نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

این مسئول شناخت دوست و دشمن را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد فرار ضد انقلاب از کشور و شناخت جریان‌های خاص در کشور بودیم و مسلمانان و مؤمنان متعهد و متدین که صاحبان اصلی انقلاب هستند، شناخته شدند.

امام جمعه دالکی اظهار داشت: ایجاد روحیه تعاون و همبستگی بین مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود و در جنگ تحمیلی شاهد آن بودیم که تمام اقشار جامعه اعم از ثروتمند و غنی، دانش‌آموز و دانشجو و پزشک و مهندس و ... در جنگ حضور یافتند و این نمودی از روحیه اتحاد و همبستگی بین اقشار مختلف جامعه بود.

طالبی بیان داشت: حفظ وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه از وظایف مهمی است که امروز همگی بر عهده داریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراحل متعدد بر این مهم تاکید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس به ما آموخت که چگونه روی پای خود بایستیم و با دست خالی از نظام اسلامی خود دفاع کنیم و همین امر باعث شد تا رزمندگان اسلام در عملیا‌ت‌های مختلف با وجود نیرو و تجهیزات کمتر بتوانند بر دشمن مجهز به انواع سلاح‌های مدرن و پیشرفته پیروز شوند.

امام جمعه دالکی خاطر نشان کرد: امروز این وظیفه ماست که با تمام توان در راه خدمت به اسلام و جامعه اسلامی قدم برداریم و نگذاریم دشمن بر اسلام و ملت‌های مسلمان سیطره پیدا کند و تنها از این راه است که می‌توانیم حافظ و پاسدار خون شهیدان باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول