اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام در اعتراض به اقدام روزنامه شرق:

توهین به ارزش‌های انقلاب اسلامی قابل بخشش نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان چرداول و ملکشاهی در مجلس گفت: توهین به ارزش‌های انقلاب اسلامی قابل بخشش نیست.

توهین به ارزش‌های انقلاب اسلامی قابل بخشش نیست

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: توهین به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ‌کس پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یکی از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید برای همگان مورد احترام باشد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اقدام روزنامه شرق در انتشار کاریکاتور موهن اقدامی خارج از برنامه‌های فرهنگی بوده که ضمن محکوم کردم این اقدام خواستار برخور جدی وزارت ارشاد با این نوع اقدامات هستیم.

شوهانی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس متعلق به آحاد ملت ایران اسلامی است و نباید هیچ‌کس و در هر جایگاهی به شئون نظام مقدس جمهوری اسلامی توهین کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس جزو ارزش‌هایی است که مورد تقدس مردم بوده و باید همه به این مهم عنایت کنند.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس به دور از جناح‌‌بندی‌های سیاسی مورد قبول همه است و همه مردم به این ارزش‌ها و دستاوردها احترام می‌گذارند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول