اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

شرط اصلی ایمان به خدا پذیرش ولایت امام رضا(ع) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: بر اساس روایت سلسلة الذهب، ایمان به خداوند متعال حصار و قلعه‌ای است که انسان را از عذاب جهنم دور می‌کند، اما شرط اصلی آن پذیرش ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

شرط اصلی ایمان به خدا پذیرش ولایت امام رضا(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم حجت‌الاسلام عیسی راستگو صبح امروز در مراسم جشن «زیر سایه خورشید» در شهر اهرم اظهار داشت: این ایام از برکت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خجسته و مبارک است، اینک زمانی فراهم آمده است که با نگاهی دوباره به سیره معصومین(ع) به الگوهای برتر زندگی برای خود و خانواده خود دست یابیم.

امام جمعه اهرم گفت: حضرت امام رضا(ع) عالم آل محمد(ص) است و بر اساس روایت سلسلة الذهب، ایمان به خداوند متعال حصار و قلعه‌ای است که انسان را از عذاب جهنم دور می‌کند، اما شرط اصلی آن پذیرش ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

راستگو با اشاره به فضایل، کرامات و بصیرت حضرت امام رضا (ع)، بارگاه و آستان مقدس آن حضرت را دری از درهای بهشت نامید و تأکید کرد: زائران بارگاهش از سراسر ایران بلکه از کشورهای مختلف می‌آیند تا از معنویت و صفایش بهره گیرند.

در ادامه مدح حضرت و صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط علی غریب حسینی، خادم حرم رضوی تلاوت شد.

جشن ملی و مردمی «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی، امام جمعه و فرماندار تنگستان در شهر اهرم برگزار شد.

مردم شهر اهرم به گرمی به استقبال از خدام حرم امام رضا علیه السلام آمدند و خادمین را تا مسجد جامع قائم آل محمد(عج) با صلوات و ذکر و مدح حضرت همراهی کردند.

خادمان حرم رضوی با سادات شهر دیدار کردند و پرچم حرم امام رضا علیه السلام در مسجد جامع قائم آل محمد (عج) شهر اهرم به اهتزاز درآمد.

شایان ذکر است، قرائت عهدنامه خدام و دیدار با بیماران شهر اهرم از دیگر برنامه‌های جشن ملی «زیر سایه خورشید» بود که با حضور خادمان آستان قدس رضوی در این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول