اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت انجام می‌شود

حضور خادمان امام رضا (ع) در بارگاه برادر امام هشتم در بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای امام‌زاده سید عباس بن موسی‌ بن جعفر (ع) بجنورد از حضور خادمان امام رضا (ع) در این امامزاده به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

حضور خادمان امام رضا (ع) در بارگاه برادر امام هشتم در بجنورد

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه خادمان مرقد مطهر امام هشتم پنجشنبه همین هفته در آستانه میلاد پر سعادت امام رضا (ع) در خراسان‌شمالی حضور می‌یابند، اظهار کرد: این خادمان در مراسمی از سوی اعضای هیئت امنا و خادمان معصوم‌زاده بجنورد مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

وی حضور در برنامه‌های فرهنگی، اجرای مراسم سالروز میلاد مسعود ضامن آهو هم‌زمان با شب ولادت، انجام مراسم مداحی، حضور خادمان در نماز جمعه و... را از جمله برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

یزدا‌ن‌پناه از حضور خادمان امام رضا (ع) در یکی از بیمارستان‌های بجنورد و عیادت از بیماران خبر داد و افزود: سفر خدام امام هشتم به خراسان‌شمالی همه ساله در آستانه میلاد با سعادت آن حضرت برگزار می‌شود.

این مسئول بهره‌برداری از رواق‌های جدید حرم مطهر امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر را از برنامه‌های محوری به همین مناسبت اعلام کرد و گفت: این پروژه از چند سال قبل در این امامزاده آغاز شده بود.

به گزارش فارس، رئیس هیئت امنای امامزاده موسی بن جعفر (ع) بجنورد در بخش دیگری با اشاره به برگزاری همایشی با حضور خدام این امام‌زاده هم‌زمان با روز گرامیداشت امام‌زادگان، اظهار کرد: طی این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی از بیش از 200 نفر خادمان این امامزاده تجلیل به عمل آمد.

وی همچنین تجلیل از خانواده‌های خادمانی که سال گذشته به دیار حق شتافتند را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد و متذکر شد:‌ امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر بجنورد لنگرگاه خراسان‌شمالی بوده و همه ساله میلیون‌ها زائر و مسافر این امامزاده را زیارت می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول