اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

ثبت سریع و صحیح اسناد و املاک، بار دادگستری‌ها را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: ثبت سریع و صحیح اسناد و املاک کشور، بار کاری دادگستری‌ها را سبک می‌کند.

ثبت سریع و صحیح اسناد و املاک، بار دادگستری‌ها را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان گلستان تحقق شعار بهداشت قضایی را یکی از اهداف کلان قوه قضاییه برشمرد و اظهار داشت: بخشی از پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی به دلیل اختلافات ملکی است که با کار دقیق در بخش ثبت اسناد و به روز شدن فعالیت‌های این اداره از حجم این پرونده‌ها در دادسراها و دادگستری‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: دستیابی به این هدف مستلزم همکاری و تلاش همه قوا و دستگاه‌های حاکمیتی و همکاری همه جانبه آحاد مردم جامعه است.

وی تصریح کرد: در این راستا ثبت اسناد و املاک که وظیفه تثبیت مالکیت دولت و مردم بر اموال منقول و غیرمنقول را بر عهده دارد می‌تواند با استفاده از فناوری‌های روز و به کارگیری امکانات مناسب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نقش مهمی در تحقق بهداشت قضایی ایفا کند.

فاضلیان با بیان اینکه برگزاری مراسم تودیع و معارفه، سرنوشت قطعی و محکوم برای همه مدیران است خاطر نشان: نوع نگاه ماست که به پست و مسئولیت ما اعتبار می‌بخشد.

وی افزود: مدیریت برای فردی که به دنبال رضای خداست، فرصتی برای خدمت به خلق و گره‌گشایی از کار مردم است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان اذعان داشت: افرادی که به مسئولیت به عنوان جایگاهی برای کسب منافع شخصی نگاه می‌کنند، برای حفظ و نگهداشت آن از ارتکاب هیچ خطایی فروگذار نمی‌کنند.

رئیس شورای قضایی استان گلستان تصریح کرد: اگر دید ما به مسئولیت، الهی باشد، انتظار تشکر و تعریف از دیگران را نخواهیم داشت.

فاضلیان افزود: کسانی که خدمات دریافت می‌کنند باید از افرادی که کار را ارزشمند و به قصد قرب الهی انجام می‌دهند قدردانی کنند.

وی تاکید کرد: قدردانی از افراد خدمتگزار، مصداق بارز امر به معروف است و سبب تشویق خدمت‌گزاری می‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول