اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی

طرح طلایه داران سلامت در منطقه کلاک کرج اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی گفت: در هفته دفاع مقدس و با تمهیدات اندیشیده شده طرح طلایه‌داران سلامت در منطقه کلاک کرج اجرایی شد.

طرح طلایه داران سلامت در منطقه کلاک کرج اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی محمدپناه در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این طرح بسیاری از شهروندان به صورت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی ویزیت شدند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای توسعه خدمات پزشکی به مردم انجام شد.

این مسئول اظهار داشت: در این طرح یکروزه شهروندان در منطقه کلاک بالا ویزیت و مشاوره رایگان پزشکی شدند.در این راستا چهار تیم پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس به این منطقه اعزام شدند. این تیم‌ها شامل یک نفر پزشک عمومی، داندانپزشک، مشاور و پرستار و همچنین فیزیوتراپ و گفتاردرمان بوده است.

به گفته وی براساس تمهیدات اندیشیده شده یک دستگاه آمبولانس نیز به این منطقه اعزام شد تا موارد ارجاعی به بیمارستان سریعا انتقال یابند.

این طرح که با نام طرح طلایه داران سلامت نامگذاری شده است به مناسبت‌های مختلف توسط بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول