اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد

ثبت‌نام ۵۰ درصد کاشانی‌ها در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغات فرهنگی و اطلاع‌رسانی پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ثبت‌نام 50 درصد مردم شهرستان کاشان در طرح پزشک خانواده خبر داد.

ثبت‌نام ۵۰ درصد کاشانی‌ها در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مرتضی پنجه‌شاهی بعدازظهر امروز در نشست اعضای این کمیته اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 150 هزار نفر در طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون اطلاعات نزدیک به 15 هزار نفر از افراد ثبت‌نام کرده در طرح پزشک خانواده شهری این شهرستان در سامانه به ثبت رسیده است.

به گفته پنجه‌شاهی ثبت اطلاعات افراد ثبت‌نام کرده در سیستم الکترونیک، از بروز هرگونه خطایی پیشگیری کرده و از ثبت مجدد افرادی که نزد چند پزشک خانواده ثبت‌نام کرده باشند، جلوگیری می‌کند.

این مسئول، ظرفیت ثبت‌نام نزد هر یک از پزشکان خانواده استخدامی را یک‌هزار و 250 نفر اعلام کرد و افزود: ظرفیت ثبت‌نام هر یک از پزشکان خانواده غیراستخدامی در این طرح 2 هزار و 500 نفر است.

به گفته وی خانواده‌هایی که نسبت به ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده شهری دیر اقدام کنند و ظرفیت پزشک خانواده مورد نظر آنان تکمیل شده باشد بالاجبار برای ثبت‌نام باید به یک پزشک خانواده دیگر مراجعه کنند.

مسئول کمیته تبلیغات فرهنگی و اطلاع‌رسانی پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: افراد باید در انتخاب پزشک خانواده خود دقت کافی داشته باشند، زیرا بیمه شده حداکثر می‌تواند دو بار در سال، با اطلاع به سازمان‌های بیمه‌ای و با رعایت فاصله حداقل سه ماه یک بار نسبت به تغییر پزشک خانواده خود اقدام کند.

دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری کاشان نیز در ادامه این مراسم بیان داشت: در سطح یک این طرح تاکنون 247 نفر پزشک عمومی در طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع ثبت‌‌نام کرده‌اند.

مسعود دهقانی عنوان کرد: از ابتدای طرح تاکنون در سطح دو طرح پزشک خانواده، 136 نفر پزشک متخصص نیز ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام 167 نفر پرستار و 101 نفر ماما در طرح پزشک خانواده شهری کاشان افزود: از این تعداد پرستار ثبت‌نام کرده 125 نفر زن و 42 نفر مرد هستند و هشت نفر نیز از سایر رشته‌های مرتبط با پرستاری و مامایی ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری کاشان متذکر شد: تاکنون 9 داروخانه، 18 آزمایشگاه تشخیص طبی، سه مرکز مشاوره روان، یک مرکز تغذیه، یک مرکز خدمات پرستاری، یک مرکز بینایی‌سنجی، یک مرکز شنوایی‌سنجی و سه مرکز رادیولوژی برای ارائه خدمات در طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در شهرستان کاشان اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

دهقانی در پایان اذعان داشت: شهروندان شهرستان کاشان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.Kaums.ac. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول