اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد:

آستان قدس‌رضوی مرکز ترویج معنویت در کشور است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: آستان قدس رضوی کانون و مرکز ترویج معنویت در سطح کشور است.

آستان قدس‌رضوی مرکز ترویج معنویت در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام دکتر محمد حسن حائری، صبح امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به نمود واقعی اسلام ناب نبوی در جهان اسلام، اظهار کرد: قرآن کریم به عنوان سند افتخار دنیای اسلام، وحدت و همبستگی را سرچشمه رحمت می‌داند و مومنان را به صلح و اخوت فرا می‌خواند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: در حال حاضر که‌ دنیای غرب پیوند و همبستگی مسلمانان را نشانه گرفته است استفاده از  این راهبرد ارزشمند می‌تواند برادری و اتحاد دنیای اسلام را در جهان طنین‌انداز کند و این امر یکی از اصلی‌ترین عوامل شکوفایی تمدن اسلامی است.

حائری ادامه داد: البته در این میان آستان قدس‌رضوی می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق در برگزاری جشن‌های میلاد رضوی نقش مثبتی در برقراری الفت میان قلب‌های پراکنده و جهان اسلام داشته باشد.

وی با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در دهه کرامت در شهرهای مختلف ایران اسلامی، افزود: آستان‌قدس رضوی می‌تواند برای تعالی هر چه بیشتر اهداف خود از مشورت با صاحب‌نظران و افراد فرهیخته بهره بگیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: تعامل نمایندگان دولت و مسئولان با دست‌اندرکاران آستان قدس‌رضوی در تحقق اهداف این آستان مقدس نقش بسیار مؤثری دارد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول