اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری زرند:

زنان در تمام صحنه‌های سیاسی نقش‌آفرینی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: وقتی به کارنامه سراسر افتخار انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که زنان فداکار در تمام صحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی پابه‌پای مردان حضور داشته و نقش‌آفرینی کردند.

زنان در تمام صحنه‌های سیاسی نقش‌آفرینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، مهدی جعفری در همایش تجلیل از زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نقشی که زنان جامعه اسلامی ما طی دوران دفاع مقدس داشته‌اند بر کسی پوشیده نیست.

جعفری بیان داشت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس بسیار سازنده بود و وقتی به کارنامه سراسر افتخار انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که زنان فداکار در تمام صحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی پابه‌پای مردان حضور داشته و نقش‌آفرینی کردند.

فرمانده سابق تیپ سوم زرهی ذوالفقار گفت: زنان ایثارگر بار سنگین تربیت را به عهده گرفتند و زیباترین تربیت را مادران شهدا انجام دادند و دختران بسیجی پاک‌ترین زنان عالم هستند و این پاکدامنی نشات گرفته از سیره شهدا است.

عباس ایرانمنش تصریح کرد: خواهران ایثارگر با تأسی از حضرت معصومه (س) دارای رسالتی سنگین هستند و اگر بانوان به خوبی به وظیفه خود عمل کنند، جامعه ما با سعادت و ولایی می‌ماند.

وی افزود: همان‌گونه که در قرآن کریم می‌خوانیم «خدایا ما را به راه راست هدایت کن»، اگر دشمن در جنگ نرم فکر و اراده آن‌ها را از بین ببرد، جامعه به سوی هلاکت پیش می‌رود.

ایرانمنش بیان کرد: دوران دفاع مقدس جلوه ایثار و شهادت را به ملت‌های جهان نشان داد و مکتب شهدا برگرفته از مکتب عاشورا است و شهدا با درس گرفتن از این مکتب با خدا معامله کردند و به مرتبه شهادت نائل آمدند.

وی افزود: ما در می‌یابیم که زنان فداکار در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی پا‌به‌پای مردان حضور داشته و نقش‌آفرینی کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول