اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز:

نقش زنان در دفاع مقدس برای بانوان امروز بازخوانی شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز در بازدید از نمایشگاه "فار" در شهر محمدیه گفت: نقش زنان در دفاع مقدس باید برای بانوان امروز جامعه بازخوانی شود.

نقش زنان در دفاع مقدس برای بانوان امروز بازخوانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، محمد برزگر بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و بازدیدکنندگان نمایشگاه عکس و کتاب "فار" که با موضوعیت حجاب، اعتیاد و دفاع مقدس در شهر محمدیه در حال برگزار است، ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزار کننده این نمایشگاه، در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: محتوای این نمایشگاه حتی اگر بتواند بر روی عده کمی مؤثر واقع شود، بسیار باارزش خواهد بود.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای دفاع مقدس عنوان کرد: بیشتر شهدای 8 سال دفاع مقدس خواهران و خانواده خویش را به رعایت حجاب توصیه می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز با اشاره به دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: در طول 8 سال جنگ تحمیلی، دشمن شناخته شده و مقابل ما ایستاده بود، درحالی که امروز دشمن به صورت نرم وارد جنگ شده است.

برزگر در خصوص شرایط دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ایران در زمان جنگ از امکانات کم‌تری برخوردار بود ولی به برکت خون شهدا در جامعه کنونی، امکانات فراوانی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: نقش زنان در دفاع مقدس باید برای بانوان جامعه امروز بازخوانی شود تا پیام زنان و خانواده‌های رزمندگان دفاع مقدس به گوش نسل‌های امروز برسد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز ادامه داد: خواهران بسیجی و مادران رزمندگان تلاش‌های بسیاری در پشت جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند که باید با توجه و اهمیت به نقش و ایثارگری آنان، نسل جدید را با آن آشنا کرد.

برزگر، برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف در خصوص دفاع مقدس را موجب احیای ارزش‌های دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بدون تلاش در امر فرهنگ‌سازی و برگزاری برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس، ارزش‌های مقدس جنگ تحمیلی از ذهن جوانان و نسل‌های جدید پاک خواهد شد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: هر کس به اندازه ذره‌ای کار خیر انجام دهد، به همان میزان پاداش خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی موجود در جامعه را ناشی از کم‌توجهی مسئولان و مردم دانست و تأکید کرد: باید با تعهد و دوری از حاشیه‌ حرکت تا بتوان نقش مؤثری در جامعه را ایفا کرد.

برزگر ابراز کرد: باید با دقت و دلسوزی و با احساس تعهد به انقلاب اسلامی ایران، سختی‌های موجود در راه را به جان بخریم و با استفاده از تمام توان خویش، در راه مسیر اعتلای نظام حرکت کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول