اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی:

نقش زنان در دفاع مقدس تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی گفت: نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس در جامعه تبیین شود.

نقش زنان در دفاع مقدس تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر رضا آذریان صبح امروز در مراسم تجلیل از همسران نیروهای مسلح خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استقامت ملت و رهبری هوشیارانه امام خمینی (ره) از عوامل پیروزی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود، اظهار کرد: باید در عمل به دستورات رهبری و وصیت‌‌نامه‌های شهدا راه آنان را ادامه داد.

وی خود‌باوری جوانان ایران اسلامی را از دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اگر آثار و پیامدهای مثبت دفاع مقدس به خوبی برای مردم و به ویژه جوانان تبیین شود فرهنگ ایثار و شهادت که از نیازهای اساسی جامعه اسلامی بوده ترویج می‌یابد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی با اشاره به نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: نقش زنان در طول سه دهه گذشته در پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب چشمگیر و موثر بوده است.

آذریان تصریح کرد: از ابتدای انقلاب و قبل از آن مبارزات زنان در عرصه‌های مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی برای همه مشهود بوده و بعد از آن نیز در سال‌های جنگ در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس حضور داشتند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات زنان در عرصه دفاع مقدس بسیار مؤثر بوده است، گفت: زنان ایران طی مدت هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که یکی از عوامل تقویت کننده روحیه رزمندگان و عهده‌دار نقش پشتیبانی آنها در جبهه‌ها بوده‌اند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی تصریح کرد: زنان ما خود را ملزم به اطاعت از دستورهای الهی کرده بودند و از فرزندان خود گذشتند و آنها را روانه میدان جنگ کردند چون می‌دانستند در پس این همه سختی‌ و رنج‌ اجر و مزدی نهفته است.

آذریان به قدرت ارتش ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته با اقتدار و صلابت در مقابل تهاجمات همه ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و نشان داده‌اند که یکی از نیروهای مسلح قوی و با اقتدار در سطح منطقه و جهان هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول دوران انقلاب برنامه‌ها و توطئه‌های فراوانی علیه نظام و انقلاب اسلامی داشتند، افزود: دشمنان باید بدانند تا وقتی که در ایران اسلامی مردمی ولایی و با بصیرت وجود دارند و ارتشی مقتدر از ایران دفاع می‌کند، نمی‌توانند توطئه‌های خود را عملی کنند.

نماینده ارشد آجا در خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر اعظم (ص) گفت: دشمنان از همان اوایل انقلاب توطئه‌های زیادی برای براندازی نظام داشتند ولی بصیرت و هوشیاری مردم و رهبری پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول