اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

سهم 44 درصدی مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در حال حاضر بیش از 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود.

سهم 44 درصدی مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر شعبان‌پور عصر پنج‌شنبه در مراسم میلاد امام رضا (ع) و هفته‌ دفاع مقدس اظهار داشت: مدیریت و رهبری امام (ره) در دوران هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی ما بود.

وی افزود: پس از اعلام جنگ توسط عراق، در کشور شور و هیجان و استرس عجیبی به وجود آمد ولی امام (ره) با یک رهبری ویژه آمد و گفت که نترسید، یک دیوانه‌ای بلند شده و تیری در کرده است؛ همین مدیریت و رهبری ستودنی امام (ره) در آن شرایط کشور را حفظ کرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: وزارت نفت در دوران جنگ یکی از اهداف اصلی صدام بود،‌ صدام به پالایشگاه بزرگ آبادان حمله کرد ولی مردم ایستادند و مقاومت کردند و پالایشگاه سرپا ماند.

شعبان‌پور تصریح کرد: شما فاصله‌ تبریز تا عراق را در نظر بگیرید، با این حال ارتش عراق پالایشگاه تبریز را نیز بمباران کرد و من که در آن زمان رئیس تعمیرات پالایشگاه خانگیران بودم به همراه همکاران و دوستان رفتیم و در سرمای منهای 17 درجه کار کردیم و پالایشگاه عرض 51 روز به تولید بازگشت.

وی افزود: ما امروز نیز در جنگ هستیم ولی به شکلی دیگر، به ویژه ما در پارس جنوبی که همیشه در حال جنگ و مبارزه‌ایم، ما هنوز در حال مقاومتیم، ما همان‌هایی هستیم که در جنگ هشت ‌ساله در برابر تمام جهان ایستادیم و امروز نوبت ماست.

این مسئول بیان کرد: ما با این سهم 44 درصدی تولید گاز نقش بسیار کلیدی و مهمی در کشور داریم و با توجه به همین اهمیت است که باید با تمام وجود بایستیم و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

شعبان‌پور با اشاره به پایان تعمیرات اساسی خاطر نشان کرد: در اینجا و به میمنت پایان تعمیرات اساسی باید از همکاران‌مان در تعمیرات اساسی تشکر ویژه کنیم که با قدرت تمام کارها را پیش بردند و به سلامت تعمیرات اساسی را به پایان رساندند، آن هم در حالی‌ که سال گذشته تا 20 مهر تعمیرات اساسی داشتیم و امسال با تلاش بی‌وقفه‌ همکاران، تعمیرات اساسی در 26 شهریور به پایان رسید.

این مسئول در ارتباط با پایان ماموریت همکاران پتروشیمی ایلام گفت: با توجه به پایان ماموریت همکاران مامور پتروشیمی ایلام از تمام تلاش‌ها و زحمات چهار ساله‌ این دوستان تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم در مجموعه‌ جدیدی که خدمت می‌کنند، موفق باشند.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی تصریح کرد: 27 مهر ماه سالگرد تاسیس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی است و این روز بزرگ را به همه‌ شما تبریک می‌گوییم، با افتخار اعلام می‌کنم که من اولین کارمند این شرکت بوده‌ام و با تلاش‌هایی که در طول این سال‌ها، همه‌ ما انجام دادیم، امروز توانسته‌ایم به این عظمت با این همه نیرو و تولید برسیم ما تا سال 95 به 2.5 برابر کل تولید شرکت ملی گاز در مجتمع‌مان دست پیدا خواهیم کرد و اینها همه نشان از عظمت و بزرگی ماست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول