اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی محمدیه خبر داد

برگزاری اردوی رزمی فرهنگی بسیجیان محمدیه

خبرگزاری فارس: : فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی شهر محمدیه از برگزاری اردوی رزمی فرهنگی بسیجیان این شهر خبر داد.

برگزاری اردوی رزمی فرهنگی بسیجیان محمدیه

نصرت‌الله زالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز از برگزاری اردوی رزمی فرهنگی بسیجیان حوزه مقاومت امام خمینی شهر محمدیه در منطقه امامزاده اباذر قزوین خبر داد.

وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با جان‌فشانی ایران اسلامی را حفظ کردند تا اکنون ما بتوانیم در امنیت و آسایش زندگی کنیم لذا باید در برابر این امنیت و آسایش دین خود به شهدا ادا کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی شهر محمدیه در خصوص اهداف این اردو تصریح کرد: این اردو با هدف آمادگی رزم نیروهای بسیج و تقویت ارزش‌های معنوی در روحیه آنان برگزار شده است.

زالی ادامه داد: حضور بسیجیان در این اردو نشان از بیعت آنان با رهبر خویش مقام معظم رهبری و شهدای 8 سال دفاع مقدس دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های این اردو اظهار کرد: برنامه‌های این اردو شامل کلاس‌های احکام، اخلاق، دعاهای کمیل و توسل، زیارت عاشورا، رزم شبانه و پیاده‌روی است که با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج و روحانیون معزز استان قزوین برگزار می‌‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی شهر محمدیه تصریح کرد: بسیجیان زیادی متشکل از نیروهای پایگاه‌های بسیج به همراه مسئولان، فرماندهان و روحانیون استان و شهر محمدیه در این اردو حضور دارند.

گفتنی است؛ بسیجیان شرکت‌کننده در این اردو، بعد از اجرای برنامه‌های متنوع، رأس ساعت 11:30 امروز راهی میعادگاه نماز جمعه شهر محمدیه خواهند شد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول