اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

صعود بسیجیان کوهبنان به ارتفاعات 3500 متری دوادان

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس بسیجیان کوهبنانی به ارتفاعات 3500 متری دوادان صعود کردند.

صعود بسیجیان کوهبنان به ارتفاعات 3500 متری دوادان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، صبح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس جمعی از مدیران، بسیجیان و ورزشکاران این شهرستان با صعود به ارتفاعات دوادان و شرکت در مراسم کوهپیمایی یاد و خاطره ورزشکاران بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

بنابراین گزارش فرماندارکوهبنان به اتفاق جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، ورزشکاران، فرهنگیان، هنرمندان و دیگر قشرهای مختلف بسیجی شهرستان پیش از شرکت در این مراسم در کنار قبور مطهر شهیدان دفاع مقدس واقع در امامزاده سلیمانشاه این شهر حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

شرکت‌کنندگان در مراسم کوهپیمایی با قرائت زیارت رسول‌الله (ص) اقدام اخیر فتنه‌گران و دشمنان اسلام در انتشار فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند.

در این مراسم منصور متقی فرماندار کوهبنان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس در حقیقت یادآور حماسه‏‌ها، سلحشوری‌ها و دلاورمردی رزمندگان اسلام و مقاومت جانانه و هوشیارانه مردم در مقابل تمام استکبار بود.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی در دفاع مقدس به واسطه ایمان به خداوند متعال و اطاعت بی‌چون و چرای مردم از فرمایشات و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب به وجود آمد و عزت اسلام، ملت ایران و همچنین خفت دشمنان و در راس آنان آمریکا را در پی داشت.

متقی ابراز داشت: بیداری اسلامی که امروز در کشورهای مختلف جهان در حال اوج‌گیری است، در پرتو دوران دفاع مقدس و بیانات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در حال شکل‌گیری و رسیدن به نتیجه‌ای است که زبونی و زوال دشمنان را در پی دارد.

فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: نباید آن ایثارگری‏ها را فراموش کنیم، زیرا مردم مؤمن ایران اسلامی در سایه ولایت و رهبری درس بزرگی را به تاریخ دادند و دفاع مقدس را به عنوان یک سند افتخار ثبت کردند.

وی تمسک به قرآن، اسلام و پیروی از ولایت را رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم این عزت و افتخار تا همیشه تاریخ باقی بماند و پرچم انقلاب به دست رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به صاحب اصلی آن تحویل شود.

متقی بیان کرد: طی تاریخ جنگ‏های زیادی در این مرز و بوم اتفاق افتاد که در همه آنها پادشاه‌هان نالایق و بی‌غیرت شکست را پذیرفتند و بخشی‌های مهمی از کشور را با عهدنامه‌های مختلفی از دست دادند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: اما نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع مقدس در حالی در برابر همه مستکبران عالم ایستاده بود که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن واگذار نکرد.     

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول