اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان:

جهادگران بسیجی تاکستان 10 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده احداث می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تاکستان گفت: 10 واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی این شهرستان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ساخته می‌شود.

جهادگران بسیجی تاکستان 10 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده احداث می‌کنند

مسلم لطفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه حضور در مناطق بحران‌زده و امداد به مردم حادثه‌دیده از جمله وظایف ذاتی بسیج است، اظهار کرد: بسیج تاکنون در هر صحنه‌ای که کشور نیازمند آن بوده به طور کامل و با اقتدار حضور داشته و از مرز‌های نظام اسلامی به صورت همه‌جانبه پاسداری کرده است.

وی افزود: بسیج در تمام مقاطع حساس همواره یار و یاور محرومان و افراد کم‌توان بوده و با این کار دشمنان را شکست داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان با بیان اینکه قدرت معنوی بسیجیان عامل پیروزی و افتخار جاودانه است، تصریح کرد: بسیجیان امروز در سنگر عبادت، تقوا و دوراندیشی باید از جمهوری اسلامی پاسداری کرده و سبب تجلی اراده هرچه بیشتر ایران اسلامی شوند.

لطفی‌زاده با اشاره به وقوع زلزله دلخراش در استان آذربایجان شرقی و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان تصریح کرد: امدادرسانی بسیج در زمان وقوع زلزله چشم‌گیر و درخور تقدیر بود.

وی با بیان اینکه جهادگران تاکستانی آمادگی حضور در مناطق زلزله‌زده را دارند، تصریح کرد: 10 واحد مسکونی و منزل شخصی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی توسط جهادگران قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان تاکستان احداث می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان با بیان اینکه تلاش برای اشاعه فرهنگ تلاش و کارآفرینی در بین جوانان باید از سوی مسئولان پیگیری شود، اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در مسیر پیشرفت و سازندگی قرار دارد و همه ملت ایران و به ویژه جوانان باید به اصل تلاش‌گری همت گمارند.

لطفی‌زاده ادامه داد: مسیر رشد و پویایی جامعه اسلامی منوط به تلاش و کوشش یکپارچه مردم است.

وی با اشاره به اینکه روند برپایی اردو‌های جهادی و اعزام جهادگران به مناطق دورافتاده در این شهرستان چشم‌گیر است، تصریح کرد: تاکنون گروه‌های مختلفی از دانشجویان و جوانان تاکستانی به عرصه‌های خدمت و سازندگی اعزام شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان اضافه کرد: امیدواریم که با اراده همگانی بتوانیم گام مهمی را برای توسعه ایران اسلامی برداریم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول