اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

واگذاری مسکن مهر به معلولان

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی مازندران با اشاره اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به معلولان دارد، از واگذاری مسکن مهر به معلولان خبر داد.

واگذاری مسکن مهر به معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، روح الله ردایی عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت(ع) که در اردوگاه شهید عظیمی نژاد بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: با رویکرد رئیس سازمان بهزیستی کشور فعالیت‌های جامعی در این سازمان به‌وی‍ژه در عرصه فرهنگی ایجاد شد.

ردایی راه‌اندازی موسسات فرهنگی عترت و قرآن، تقویت نهاد فرهنگی، مسافرت مددجویان زیر پوشش به سفر عتبات عالیات را از جمله اقدامات این سازمان در سال‌های اخیر اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه تا پایان دولت دهم تمام مددجویان زیر پوشش به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، بیان داشت: با تدبیر رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مجموعه بسیاری از خانواده‌های بهزیستی به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف می‌شوند.

وی در بخش دیگری اظهار داشت: افتخار ما این است که در خدمت متعهدترین افراد جامعه هستیم، افرادی که حتی  ائمه اطهار نیز در مورد خدمت به آن‌ها بارها تاکید کردند.

ردایی با اشاره به اینکه امروزه نگاه مردم نسبت به سازمان بهزیستی تغییر کرده است، افزود: در گذشته مردم، معلولان را به چشم یک معلول نگاه می‌کردند اما امروز آن‌ها را به شکل توانمندانی می‌بینند که در تمام عرصه‌ها می‌توانند وارد شده و موفق عمل کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه نگاه دولت به معلولان نگاه ویژه‌ای است، بیان داشت: دولت با اختصاص  هفت درصد برای توانمندی معتادان و همچنین واگذاری مسکن مهر به معلولان توانسته خدمات موثری به آن‌ها ارائه دهد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول