اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

تحریم‌ها نشانه عجز استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی نشانه استیصال و عجز دولت‌های مستکبر است.

تحریم‌ها نشانه عجز استکبار است

سردار محمدابراهیم کریمی در حاشیه همایش نقش اصناف در تداوم سیره انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کشور اظهار کرد: الگوبرداری از منش و سیره شهدا و جانبازان در سرلوحه کار‌های آحاد مردم و مسئولان نظام اسلامی قرار دارد و همه باید برای اشاعه فرهنگ مقاومت در جامعه بکوشند.

وی اضافه کرد: شهدا برای حفظ نظام اسلامی یکپارچه تلاش و مجاهدت کردند و امروز این وظیفه ماست که برای نگهداری از این جمهوریت و اسلامیت همت کنیم.

وی با بیان اینکه مصداق ولی خدا در روی زمین  در دوره‌ زمانی صدر اسلام پیامبر رحمت و مهربانی، در دوره‌ای امامان معصوم و در شرایط حاضر جامعه اسلامی نیز در دستان ولایت مطلقه فقیه است، تصریح کرد: پس از ماجرای بعثت، پیامبر اکرم در مدت زمانی 10 سال در پی تحقق و گسترش حکومت اسلامی بودند و نظام ولایی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی را در جامعه اشاعه دادند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به جریانات پیش آمده از بدو رحلت پیامبر اسلام تاکنون بیان کرد: ایجاد انحراف در دین مقدس اسلام از گرد‌همایی مشرکان و منافقان به وجود آمد.

کریمی با اشاره به نقش ائمه اطهار در تبیین و تشریح دین الهی تصریح کرد: امامان معصوم به دنبال تحقق عینی نظام ولایی در جامعه آن دوران بودند.امروز بزرگ‌ترین دستاورد معنوی داشتن ولایت و رهبری در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج  اصناف کشور با بیان اینکه میراث گرانقدر امام راحل بیش از سه دهه تاکنون در حال گسترش و تبلیغ است، عنوان کرد: ولایت فقیه سکوی ترقی و پیشرفت مسلمانان است و مشرکان نیز همواره نشان داده‌اند که از اقتدار و پیروزی نظام اسلامی مسرور نشده و در پی دشمنی هستند.

کریمی با اشاره به اینکه استکبار تاکنون چند مرحله با حربه تحریم بر جمهوری اسلامی فشار اقتصادی وارد آورده، اذعان کرد: این تحریم‌ها و فشار‌های ظالمانه غرب بیانگر اوج استیصال، عجز و حقارت استکبار جهانی و هم‌پیمانان غربی‌اش است.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با چنین حربه‌هایی انقلاب اسلامی را از مسیر ترقی و پیشرفت خویش بازداشته و سبب یأس عمومی مردم شوند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول