اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار تهران:

فرهنگسرای آفتاب شهرداری باقرشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار تهران فرهنگسرای آفتاب واقع در باقرشهر افتتاح شد.

فرهنگسرای آفتاب شهرداری باقرشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش همزمان با ولادت با سعادت ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و در آخرین روز از دهه کرامت فرهنگسرای افتاب شهرداری باقرشهر با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

در این مراسم که  استاندار تهران به همراه بخشدار کهریزک، ریاست و اعضای شورای شهر باقرشهر و مدیران و جمعی از معتمدین باقرشهر حضور داشتند، فرهنگسرای آفتاب شهرداری باقرشهر افتتاح شد.

مرتضی تمدن استاندار تهران در مراسم افتتاح این فرهنگسرا ضمن تاکید بر گسترش مراکز و فعالیت‌های فرهنگی از مسئولان باقرشهر به جهت اهتمام آنان به این کار مهم قدردانی کرد.

جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر، در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت گفت: پیش از این در باقرشهر مرکزی تحت عنوان خانه فرهنگ آفتاب فعالیت می‌کرد که با انتقال به این فرهنگسرا برنامه‌های  فرهنگی و آموزشی به نحو مطلوب‌تر و بهتری انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فرهنگسرای آفتاب در زمینی به مساحت 4000 مترمربع و بنایی به مساحت 900 مترمربع در سه طبقه در ضلع غربی بوستان ارغوان محله جعفرآباد احداث شده است. این فرهنگسرا  شامل ساختمان اداری و کلاس‌های آموزشی و سالن مطالعه می‌باشد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول