اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 کشور در نخستین کنگره بین‌المللی انگل‌شناسی در کرمان

786 مقاله به کنگره بین‌المللی انگل‌شناسی ارسال شد

خبرگزاری فارس: دبیر همایش بین‌المللی انگل‌شناسی گفت: از زمان فراخوان همایش بین‌المللی انگل‌شناسی 786 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که بررسی‌های مقدماتی در دو مرحله صورت گرفت.

786 مقاله به کنگره بین‌المللی انگل‌شناسی ارسال شد

ایرج شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نخستین کنگره بین‌المللی و هشتمین همایش انگل‌شناسی و بیماری‌های انگلی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره و همایش از 25 مهر ماه جاری به مدت سه روز توسط حوزه معاونت تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات لیشمانیوز دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

ایرج شریفی افزود: در این همایش اندیشمندان و محققان خارجی و داخلی با تشکیل کارگاه‌های آموزشی به ارائه آخرین دستاوردهای بیماری‌های انگلی تک یاخته‌ای و کرم‌های بیماری‌زای انسان و دام و حشره‌شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلان می‌پردازند.

وی قارچ‌شناسی، مدل‌سازی بیماری‌های انگلی، مدیریت و اقتصاد بیماری‌های انگلی، بیماری‌های انگلی مشترک انسان و دام و استفاده از فناوری نوین در انگل‌شناسی را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که در نخستین کنگره بین‌المللی و هشتمین همایش انگل‌شناسی و بیماری‌های انگلی ایران از سوی اندیشمندان و محققان خارجی و داخلی ارائه می‌شود.

شریفی تصریح کرد: از زمان فراخوان این همایش 786 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که بررسی‌های مقدماتی در دو مرحله صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در مهر ماه جاری و در کمیته کشوری مقاله‌های ارسال شده مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت، بیان داشت: 87 مقاله به دلایل مختلف مورد پذیرش واقع نشد.

دبیر نخستین کنگره بین‌المللی و هشتمین همایش انگل‌شناسی و بیماری‌های انگلی ایران‌ گفت: بر این اساس در این‌ رویداد ‌علمی‌ 70 مقاله به عنوان سخنرانی و 670 مقاله ‌به صورت پوستر مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این کنگره بین‌المللی محققان و اندیشمندان خارجی از کشورهای فرانسه، اسپانیا، ترکیه، مالزی، پاکستان، سوئیس و استرالیا حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول