اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از دو روز برگزاری

برترین‌های جشنواره تئاتر بسیج اردبیل معرفی شدند

خبرگزاری فارس: بعد از دو روز برگزاری با معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل به کار خود پایان داد.

برترین‌های جشنواره تئاتر بسیج اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جشنواره که ظهر امروز در پارس‌آباد برگزار شد، در بخش نمایش خیابانی تئاتر « سرفه‌های اصغر » به کارگردانی محمد رزمی منتخب شناخته شده و از کارگردان آن تجلیل شد.

در بخش بروشور و طراحی نمایش « ابریشم بانو » به کارگردانی سامان اسمند، در بخش موسیقی گروه موسیقی نمایش« یک قطره خون» تولید یاشار هاشمی، رامبیز اسمعیلی و محسن شکری، در بخش طراحی صحنه جایزه ویژه به طراح صحنه نمایش « یک قطره خون »به کارگردانی علی محمد‌زاده، و همچنین اکبر محمدی به خاطر نمایش « ابریشم بانو » اهدا شد.

در بخش بازیگری این جشنواره دو نفر به طور منتخب شناخته شدند که زیبا مهدویان به خاطر نمایشنامه «شهرداد شمعون» و سایه عباس‌پور به خاطر نمایش «قاب عکس فرهاد » منتخب شناخته شدند.

در بخش بازیگری مرد یوسف دادجو به خاطر نمایش «پوتین‌های پایداری » از بیله‌سوار منتخب هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان شناخته شدند.

همچنین در این بخش عباس جاهد به خاطر بازی در نمایش «یک قطره خون» از پارس‌آباد جایزه ویژه دریافت کرد.

در بخش کارگردانی دیپلم افتخار و جایزه ویژه به علی محمد‌زاده به خاطر نمایش « ‌یک قطره خون » از پارس‌آباد اهدا شد که در این بخش یوسف دادجو  به خاطر کارگردانی نمایش «پوتین‌های پایداری » از بیله‌سوار و سید رزاق صفوی به خاطر نمایش « قاب عکس فرهاد» از اردبیل در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جشنواره تئاتر بسیج در اردبیل در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت:‌ علیرغم برخی کاستی‌ها جشنواره هفتم در شهرستان مرزی پارس‌آباد به شکل مطلوب برگزار شده و استعداد جوانان بهتر از گذشته شکوفا شده است.

جاوید رخشانی خاطرنشان کرد: قصد داریم در خصوص نویسندگان بومی سرمایه‌گذاری برای تولید فکر و ایده نو را در دستور کار قرار دهیم تا یک روند رو به جلو را در این حوزه شاهد باشیم.

وی به روند برگزاری این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: باری این جشنواره تا تیر ماه امسال 24 متن نمایشی ارسال شده بود که پس از بازخوانی در شورای انتخاب 13 متن نمایشی برای مرحله بازبینی انتخاب شدند که 11 نمایش آن آماده نمایش شدند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج در اردبیل گفت: پنج نمایش در بخش مسابقه و یک نمایش در بخش خیابانی راه یافته بودند که در دو روز شاهد اجرای آنها بودیم.

رخشانی از سید‌رضا محمودی فخر‌آبادی، مجید واحدی‌زاده، سعید نجفیان و توحید معصومی به همراه قریب منوچهری به عنوان اعضای ستاد داوران و برگزاری جشنواره یاد کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول