اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان:

مشکل اصلی وزنه‌برداری همدان در زیرساخت‌های ورزشی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان با تأکید بر لزوم راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری گفت: مشکل اصلی وزنه‌برداری همدان در زیرساخت‌های ورزشی است.

مشکل اصلی وزنه‌برداری همدان در زیرساخت‌های ورزشی است

منوچهر رضاخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه حتی یک خانه وزنه‌برداری در همدان وجود ندارد، اظهار داشت: مشکل اصلی وزنه‌برداری در همدان در زیرساخت‌های ورزشی است.

وی درباره میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور در همدان گفت: میزبان 30 تیم از استان‌های مختلف کشور هستیم که با حضور ورزشکاران وزنه‌بردار، مربیان، سرپرستان و کادر اجرایی، تعداد 290 نفر در همدان حضور خواهند یافت.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان درباره چگونگی گرفتن این میزبانی برای همدان افزود: با وجود مربیان قوی و اخذ نظر مشورتی آنان، تصمیم بر این شد که همدان میزبانی این دوره از مسابقات را قبول کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: وزنه‌برداران ما می‌توانند برای استان مدال‌های خوبی بیاورند و اگر همه چیز طبق روال باشد و خدا بخواهد کاپ قهرمانی این مسابقات را کسب خواهیم کرد.

رضاخانی درباره حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این مسابقات ابراز کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان ما را در حد وسع و توان خود یاری کردند و امیدواریم که بتوانیم این مسابقات را به خوبی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون وزنه‌برداری از لحاظ هزینه هیچ گونه کمکی به ما نکرده است فقط از نظر تجهیزات ورزشی، کمک‌هایی را داشته‌اند که با این وصف، اداره کل ورزش و جوانان بیشتر باعث و بانی این میزبانی هستند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان درباره اهداف خود در وزنه‌برداری استان بیان داشت: دیروز متوجه شدیم که یکی از وزنه‌برداران ما در مسابقات پیشکسوتان مدال طلا را کسب کرده‌ که امیدواریم در این مسابقات هم علاوه بر گرفتن مدال‌های قهرمانی به صورت انفرادی در تیمی هم مقام بیاوریم.

وی با بیان اینکه هدف من جوانان‌گرایی است و جوانان ما باید زیر نظر پیشکسوت‌ها آموزش ببینند، افزود: ما در برخی از شهرستان‌ها نظیر اسدآباد، تویسرکان و حتی ملایر مشکل داریم.

رضاخانی با بیان اینکه فعلاً شش هیئت فعال در شهرستان‌ها داریم، گفت: باید نسبت به افزایش این هیئت‌ها اقدام شود.

وی درباره قولی که حسین رضازاده در مراسم تجلیل از ورزشکاران استان برای احداث خانه وزنه‌برداری از پیریایی، استاندار وقت گرفته بود، گفت: تاکنون هیچ کاری انجام نشده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان ابراز داشت: ما امیدواریم در این مسابقات که تا این اندازه کادر گرفته‌ایم و هزینه کردیم بتوانیم ایجاد خانه وزنه‌برداری و خوابگاه‌ها را مصوب کنیم.

وی در پایان سخنانش مهم‌ترین برنامه پیش رو را زیرساخت‌سازی دانست و افزود: امیدواریم با حضور حسین رضازاده، استاندار همدان و مدیرکل ورزش و جوانان این برنامه مصوب شود و فقط در حد حرف باقی نماند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول