اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

سخنان امیر قطر بوی دلار آمریکایی می‌داد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه درمیان گفت: سخنان امیر قطر در مجمع عمومی سازمان ملل علیه دولت و ملت سوریه بوی دلار آمریکایی می‌داد.

سخنان امیر قطر بوی دلار آمریکایی می‌داد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری عصر امروز در جمع مردم شهر اسدیه اظهار کرد: حکام قطر مروج اسلام آمریکایی و ابزار دست شیطان بزرگ در منطقه هستند.

وی درخواست جنگ علیه سوریه را خواسته آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دانست که از حنجره امیر قطر بیرون آمد و خطاب به حکام قطر ادامه داد: مراقب باشید صدامی دیگر برای اهداف پلید آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل نشوید و سرنوشت شومی همچون او پیدا نکنید.

خطیب جمعه درمیان حق وتو را ابزاری برای ظلم به ملت‌ها در دست نظام سلطه دانست و افزود: امروز ملت‌ها برای اداره کشورها و نظم نوین جهانی تصمیم‌گیری می‌کنند و دیگر زمانه تهدید و ترغیب به سر آمده است.

*گرانی‌ها مردم را بیچاره کرده است

سنجری توجه نکردن به منویات رهبری، مصرف‌گرایی و تحریم‌ها را از مهم‌ترین و بارزترین مشکلات اقتصادی حال حاضر جامعه ایران برشمرد و اضافه کرد: برخی از سرمایه‌داران با افزایش بی‌رویه قیمت‌ها دانسته یا ندانسته به ابزاری برای تحقق اهداف شوم استکبار در داخل تبدیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها مردم را بیچاره کرده است از مسئولان خواست بر وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها توجه و نظارت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه درمیان تحریم اقتصادی را یک جنگ تمام‌عیار علیه ملت ایران دانست و یادآور شد: مهم‌ترین مشکل ما مدیریت نکردن صحیح اقتصادی است.

سنجری عدم مدیریت صحیح اقتصادی را زمینه‌ساز ایجاد اختلاف تبلیغاتی در جامعه دانست و ادامه داد: مصرف یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اعزام حجاج بیان کرد: احیای حج ابراهیمی لازمه جهان اسلام است به طوریکه به جرأت می‌توان گفت حج بی‌برائت حجی لغو است.

امام جمعه درمیان امنیت کنونی شهرستان را مرهون تلاش مرزبانان و جان‌برکفان نیروی انتظامی برشمرد و خواستار رسیدگی بیشتر و تداوم ارائه خدمات به پرسنل ناجا در درمیان شد.

سنجری سالمندان درمیان را ذخایر ارزشمندی برای جامعه برشمرد و اضافه کرد: نوع‌دوستی و احسان ویژگی بارز شهروندان درمیانی است که در جشن عاطفه‌ها بار دیگر تبلور یافت.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول