اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد درمیان:

81 پایگاه درمیان در جشن عاطفه‌ها فعال هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد درمیان گفت: تعداد 81 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در درمیان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

81 پایگاه درمیان در جشن عاطفه‌ها فعال هستند

مهدی خزاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان، با بیان اینکه از این تعداد 50 پایگاه در مدارس مستقر می‌شوند، اظهار کرد: در سال گذشته مردم نوع‌دوست شهرستان مبلغ 10 میلیون و 451 هزار تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند و پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال جاری قریب 40 درصد رشد داشته باشد.

وی،‌ میزان مشترکان صندوق صدقات را 3 هزار و 407 مشترک اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 58 درصد رشد داشته است همچنین میزان زکات جمع‌آوری شده در نیمه نخست سال جاری 17 میلیون تومان است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) درمیان با اشاره به فعالیت 250 نیروی فرهنگی شهرستان در طرح برکت، اضافه کرد: میزان کمک‌های مردمی در مجموع سرفصل‌های امداد درمیان در سال جاری 218 میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد رشد دارد.

خزاعی با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 220 حامی برای سرپرستی 520 یتیم شهرستان یادآور شد: در هفته اطعام ایتام در ماه رمضان امسال 237 نفر از مردم نیکوکار شهرستان سرپرستی تعدادی از ایتام شهرستان را برعهده گرفتند.

وی از فعالیت 9 ستاد فرعی در بحث زکات شهرستان درمیان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) درمیان اهانت جبهه استکبار به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را نشانه هراس آنان از بیداری اسلامی و ناتوانی آنان در پاسخگویی به نیازهای به حق ملت‌ها دانست و تأکید کرد: نظام سلطه این‌بار به روش قرون وسطایی و با استفاده از روش ایجاد تفرقه بین ادیان الهی، برای تداوم حکومت بر ملت‌ها دست و پا می‌زند.

خزاعی با بیان اینکه مردم جهان امروز بیدارند و دیگر زمانه اینگونه اقدامات ابلهانه به سر آمده است، ابراز داشت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دشمن انسانیت و دشمن آزادی و دموکراسی هستند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول