اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان:

44 هزار واحد مسکن مهر خوزستان پایان کار دریافت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان از اتمام ساخت و صدور گواهی پایان کار برای 44 هزار و 320 واحد مسکن مهر خبر داد.

44 هزار واحد مسکن مهر خوزستان پایان کار دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد شهید‌زاده در کارگروه مسکن اظهار کرد: در مجموع 74 هزار و 708 نفر به منظور دریافت تسهیلات مسکن مهر به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد، برای 70 هزار و 880 واحد قرارداد با بانک عامل منعقد شده است.

وی با اشاره به تخصیص بیش از 711 میلیارد و 885 میلیون تومان برای واحدهای مسکن مهر، افزود: هزینه و تعهدات پرداخت تسهیلات این طرح‌ها با میانگین هر واحد 10 میلیون تومان است.

شهیدزاده با مطلوب و اثرگذار دانستن این طرح تصریح کرد: در این راستا مشکل بیش از 62 هزار خانوار روستایی رفع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان همچنین از اسکلت بندی و سقف گذاری 55 هزار و 155 واحد خبر داد.

وی به تاکید استاندار خوزستان مبنی بر تسریع در ساخت واحدهای مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در سال‌های آخر اجرای طرح مسکن مهر هستیم و با عنایت به حمایت‌های صورت گرفته امیدواریم به رغم وقفه‌ای که اخیرا در بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات صورت گرفته، طرح مسکن مهر را به نتیجه برسانیم.

شهید‌زاده به عملکرد اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان اشاره کرد و گفت: در این طرح‌ها 12 هزار و 374 نفر متقاضی به بانک معرفی شده‌اند که تاکنون 11 هزار و 634 نفر با بانک قرارداد بسته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از جمله اجرای فونداسیون برای10 هزار و 721 واحد و دیوار چینی 9 هزار واحد، افزود: در مجموع ساخت پنج هزار و 421 واحد تا کنون به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول