اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان:

ناجا با اقتدار بر معضلات اجتماعی فائق آمده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: ناجا با اقتدار مبتنی بر قانون، بر معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور فائق آمده است.

ناجا با اقتدار بر معضلات اجتماعی فائق آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حمید فهیمی‌راد صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: تولید امنیت امروز با همکاری پلیس و مردم محقق شده است.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان افزود: مشارکت و همراهی مردم با پلیس همان چیزی است که جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن است. مشارکت مردم در عملیات‌های نیروی انتظامی بوده و مشارکت آنان سرمایه بزرگی هست که ناجا در این استان به دست آورده است.

فهیمی‌راد بیان کرد: در طول هفته ناجا، برنامه‌های متعدد و متنوعی از جمله دیدار با دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف و سران طوایف انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پلیس بدون مردم نمی‌تواند مأموریت‌های خود را انجام دهد، رمز موفقیت پلیس مشارکت مردم است.

برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از صبح امروز در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد، برگزاری نمایشگاه تخصصی، اجرای مانورهای مختلف عملیاتی، برپایی شهرک آموزش ترافیک، ویزیت رایگان، اجرای برنامه آموزش حضوری در مدارس و دیدار مستقیم مسئولان انتظامی با مردم از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته ناجا در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول