اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی کرمان:

رویکرد ناجا پلیس جامعه‌‌محور است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: رویکرد ناجا به سوی پلیس جامعه‌محور تغییر کرده است.

رویکرد ناجا پلیس جامعه‌‌محور است

علیرضا پریور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه آگاه‌سازی و جلب سرمایه اجتماعی در تولید و حفظ امنیت یک ضرورت است، اظهار داشت: طی هفته ناجا بالغ بر 2 هزار ویژه برنامه در مدارس و مساجد استان اجرا می‌شود.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی از هشتم مهر ماه به مدت یک هفته با مشارکت تمام پلیس‌های تخصصی‌، معاونت‌های ستادی و سایر یگان‌ها برگزار می‌شود و نخستین برنامه این هفته برگزاری صبحگاه مشترک و آخرین برنامه این هفته حضور تمام کارکنان انتظامی در نماز جمعه و سخنرانی مسئولان و فرماندهان انتظامی در نماز جمعه و تشریح اقدامات نیروی انتظامی در بین نمازگزاران است.

پریور افزود: با هماهنگی صورت گرفته با مسئولان رسانه استانی و مطبوعات، اکثر برنامه‌ها و مراسم‌های اجرایی در هفته نیروی انتظامی از طریق صدا و سیما، نشریات و خبرگزاری‌ها پوشش خبری داده می‌شود.

وی با اشاره به تغییر رویکرد ناجا به سوی پلیس جامعه محور افزود: فرماندهی انتظامی کرمان با تمام ظرفیت و توان با عمل به این امر به نحو مطلوب برنامه‌های هفته ناجا را به مرحله اجرا گذاشته و از این طریق اقتدار و توانایی پلیس را به جامعه ارائه می‌کند.

معاون اجتماعی فرمانده‌ انتظامی استان کرمان خاطر‌نشان کرد: باید با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته از فرصت‌های به عمل آمده برای نمایش عملکرد پلیس به جامعه بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه ‌تلاش ناجا برای تقویت حوزه‌های پیشگیری با افزایش میزان مشارکت دستگاه‌ها و مردم است‌، گفت‌: تولید امنیت و ایجاد احساس امنیت ‌با مشارکت عمومی تحقق می‌پذیرد.

پریور تعمیق و توسعه امنیت جامعه محور توسط سطوح مختلف جامعه به منظور تولید امنیت پایدار و فراگیر را‌ از اهداف مورد نظر دانست و اذعان داشت: امنیتی که با دخالت و مشارکت مردم در پیشگیری‌های اجتماعی و انتظامی ایجاد می‌شود ‌از ماندگاری و پویایی مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: به همین منظور بر‌اساس برنامه‌ریزی انجام شده طی هفته ناجا کارشناسان انتظامی اعم از روسا، فرماندهان و مشاوران در سطح استان بیش از 2 هزار ویژه برنامه را در مدارس و مساجد برگزار می‌کنند.

پریور تصریح کرد: در این برنامه‌ها‌، آگاه‌سازی، جلب مشارکت اجتماعی و آشنایی دانش‌آموزان و نمازگزاران با آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات دشمن به ویژه در حوزه فضای مجازی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول