اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد هفته دفاع مقدس قم عنوان کرد

انعکاس گسترده اخبار هفته دفاع مقدس در رسانه‌های قم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قم گفت: امسال با تشکیل ستاد خبری و حضور گزارشگران صدا و سیمای مرکز قم در محل نمایشگاه رویدادهای نمایشگاه به خوبی منعکس شد.

انعکاس گسترده اخبار هفته دفاع مقدس در رسانه‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، افشین گودرزی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته بازدید مردمی از نمایشگاه امسال رشد چشمگیری داشته است ابراز کرد: این امر حتی در مشاهدات ظاهری نیز دیده شد و تمام 40 غرفه این نمایشگاه همواره مملو از جمعیت مشتاقی بودند که برای تکریم شهدا و ایثارگران در نمایشگاه حضور می‌یافتند و البته این حضور نشان از نقش مؤثر رسانه‌های گروهی در امر اطلاع‌رسانی بوده است.

وی افزود: ویژه برنامه‌های دفاع مقدس استان قم در سال جاری در قالب 570 برنامه و 40 عنوان مختلف تدارک دیده شده بود که همه این برنامه‌ها با موفقیت اجرا شد و این نمایشگاه نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات توانست به اهداف در نظر گرفته دست یابد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در نمایشگاه یاد یاران گفت: استفاده صحیح از ابزار هنر سبب ماندگاری مفاهیم می‌شود به همین دلیل سازمان بسیج هنرمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) با حضور خود در نمایشگاه امسال توانست نقش مؤثر خود را بار دیگر به منصه ظهور برساند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قم از طریق نمایش برخی از دستاوردها و اختراعات بسیجیان نخبه، سهم عمده‌ای در انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری و تلاش و کوشش در راستای خودکفایی ایران داشت.

گودرزی با تاکید بر نقش گسترده رسانه‌ها در پوشش خبری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: صدای مرکز قم هر شب ویژه برنامه رادیو جبهه را به طور مستقیم از محل نمایشگاه پخش کرد و مصاحبه‌هایی را با فرماندهان زمان جنگ و برخی از بازدیدکنندگان انجام داد که این امر تاثیر زیادی بر استقبال بیشتر مردم از نمایشگاه امسال داشت.

وی افزود: برنامه‌های صبح تازه، گفت‌وگوی روز، سر چراغ و برنامه‌های دیگر سیمای مرکز قم در هفته دفاع مقدس با تهیه گزارش‌های خبری و همچنین دعوت از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نقش مؤثری در انتقال فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه ایفا کردند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه استان قم افزود: ستاد خبری نمایشگاه دفاع مقدس نیز امسال برای نخستین بار تشکیل شد و توانست ده‌ها خبر و مصاحبه مرتبط با نمایشگاه را تهیه و مخابره کند.

وی به چاپ و انتشار ماهنامه اطلاع‌رسانی سپاه استان قم با عنوان ذوالفقار ویژه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این ویژه‌نامه اخبار تهیه شده در ستاد خبری درج شده و در روز پایانی هفته دفاع مقدس در نمایشگاه توزیع شد.

وی گفت: عملکرد مجموعه سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و سایر دستگاه‌های استان در خصوص برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه دفاع مقدس در قم نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده و این امر نشان‌دهنده توجه بیشتر مسئولان و دست‌اندرکاران به برگزاری بهتر و تاثیرگذارتر این نمایشگاه است.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول