اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

حمایت از نویسندگان و ناشران فرهنگ کتابخوانی را ترویج می‌دهد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع بن کتاب، حمایت از نویسندگان و ناشران و خرید کتب نفیس و فاخر موفق می‌تواند فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

حمایت از نویسندگان و ناشران فرهنگ کتابخوانی را ترویج می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، محمدحسین فرهنگی در نمایشگاه کتاب استان اظهار کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی، لازمه توسعه ارزش‌ها و باورهای مورد تأیید آموزه‌های دینی در سطوح مختلف فردی و اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه بدون توجه به مؤلفه‌های پیش‌نیاز فرهنگی نمی‌توان انتظار توسعه ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل دینی و انقلابی را داشت، خاطرنشان کرد: توسعه نمایشگاه‌های فرهنگی از قبیل نمایشگاه کتاب نیازمند الزاماتی است و مسئولان باید توجه مضاعفی نسبت به این مقوله داشته باشند.

فرهنگی گفت: با توزیع بن کتاب میان اقشار مختلف، حمایت از نویسندگان و ناشران، نظارت بر بازار نشر و فروش کتاب، خرید کتب نفیس و فاخر برای تشویق نویسندگان و ناشران موفق، می‌توان فرهنگ کتابخوانی را بیش از گذشته ترویج داد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز تصریح کرد: تداوم برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در منطقه شمال‌غرب همواره با بازخورد مهم فرهنگی اجتماعی همراه بوده است.

وی استقبال ناشران برجسته و موفق سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه را نشان‌دهنده اهمیت آن دانست و تصریح کرد: نمایشگاه کتاب تبریز همواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور محسوب می‌شود، از این رو ناشران موفق کشور و دیگر کشورهای همسایه برای حضور استقبال قابل توجهی از خود نشان می‌دهند.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هشتم تا چهاردهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر گشایش یافته و یک‌هزار ناشر با 110 هزار عنوان کتاب در آن حضور دارند.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول