اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز شورای شهر مشهد تصویب شد

اختصاص 17.5 میلیارد تومان به پروژه تقاطع غیرهمسطح جانباز ـ آزادی

خبرگزاری فارس: در جلسه امروز شورای شهر مشهد، اختصاص 17.5 میلیارد تومان به پروژه تقاطع غیرهمسطح جانباز ـ آزادی مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

اختصاص 17.5 میلیارد تومان به پروژه تقاطع غیرهمسطح جانباز ـ آزادی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی سومین دوره شورای شهر مشهد در مورد نظریه‌های مختلف کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای اسلامی بحث شد.

در این جلسه با حداکثر آراء 17.5 ملیارد تومان به پروژه تقاطع غیر همسطح جانباز ـ آزادی در حد فاصل تقاطع بلوار جانباز و بلوار آزادی اختصاص یافت.

سید اسماعیل مفیدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: تمام بانک‌های خصوصی تا 300 درصد افزایش سرمایه داشته‌اند که در میان آنها بانک سرمایه و شهر کمبود سرمایه داشته‌اند و بنابراین بانک شهر افزایش سرمایه پیدا می‌‌کند.

همچنین کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد در زمینه احداث اقامت‌گاه‌های ارزان قیمت از طریق توسعه حسینیه‌ها، نظریه‌ای را مطرح کرد.

سید محمد پژمان شهردار مشهد در ارتباط با احداث اقامتگاه ارزان قیمت اظهار کرد: اقامتگاه ارزان در محیط اطراف حرم باشد تا هزینه رفت و آمد وجود نداشته باشد چون در مناطق دوردست در همه مواقع نمی‌توان از آنها استفاده کرد.

جواد داوودآبادی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد در این ارتباط گفت: در منطقه حرم مطهر طرح اجرا می‌شود که به همین دلیل امکان توسعه حسینیه‌ها وجود ندارد و بسیاری از حسینیه‌ها شناسنامه ندارند، و زمانی‌که زائران در ایام مناسبتی به مشهد می‌آیند تمام هتل‌ها، مدارس و حسینیه‌ها اشغال است.

وی افزود: به دلیل اینکه مشهد مقدس از ظرفیت بالایی برای زائر برخوردار است از مناطق دوردست که ارزان قیمت است برای احداث حسینیه استفاده شود.

در خاتمه شهرداری مجاز شد نسبت به صدور پروانه‌ساختمانی رایگان برای حسینیه‌ها در حوزه شمال‌شرقی و میانی‌،شرقی و جنوب‌شرقی اقدام کند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول