اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد خبر داد

افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور در دهه فجر امسال

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد از افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی شهرداری مشهد، سید محمد‌ پژمان به همراه جمعی از مسئولان در بازدید 7 ساعته خود از 15 پروژه در دست اقدام شهری با حضور در زیر‌گذر شهید‌ عباسپور که بخشی از عملیات عمرانی آن تاکنون انجام شده است از روند کند پیشرفت این پروژه انتقاد کرد و اظهار داشت: قبل از عید نوروز که در این محل حاضر شدم وضعیت به همان شکلی بود که الان است و این نشان می‌دهد کار ویژه‌ای تاکنون انجام نشده‌ است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه زیرگذر شهید عباسپور به عنوان یکی از حیاتی‌ترین پروژه‌های مشهد تاکنون سرمایه زیادی اختصاص یافته ‌است.

شهردار مشهد بر تعیین تکلیف پروژه فوق تاکید کرد و افزود: تاسیسات شهری از جمله لوله‌های قدیمی آب دوستی و همچنین مشکل خط لوله آب و فاضلاب از معضلات اجرای زیرگذر شهید عباسپور بوده‌ که برای برطرف کردن آن با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت‌وگو کرده‌ایم.

به گفته پژمان، زیرگذر شهید عباسپور تا انتهای مهرماه سال‌‌جاری به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از پل روگذر شهید عباسپور یاد کرد و گفت: ادامه فعالیت عمرانی این قسمت از پروژه شهید ‌عباسپور نیز مشکل تملک دارد که در همین رابطه مجبور شدیم برای تملک ملک از ماده 9 قانون شهرداری‌ها استفاده کرده و بخشی از املاک مورد نیاز را خریداری کنیم.

شهردار مشهد افزود: ترافیک و تردد زیاد خودروها در این محور نیز همچون پروژه امام‌حسین(ع) از دیگر مشکلاتی است که روند کار را کند کرده است.

وی خاطر‌نشان کرد: با وجود تمام مشکلات رخ داده پل روگذر تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

این مسئول همچنین از بوستان بهار در مجاورت تقاطع غیرهمسطح بازدید کرد و گفت: این بوستان از بزرگ‌ترین پارک‌های مشهد است که عملیات فاز نخست آن به اتمام رسیده‌ و روند فعالیت‌ها در آن ادامه دارد.

به گفته وی، در داخل بوستان بهار فرهنگسرای قرآن نیز در حال احداث است که تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

* انتقاد شهردار مشهد از ساخت آلونک‌ها در حاشیه کال‌ها

پژمان در ادامه بازدید از پروژه‌ها با حضور در محدوده کال‌ها و کمربندی مشهد از ساخت آلونک‌ها در این زمین‌ها انتقاد کرد.

وی در بازدید از روند اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی که از پشت هوانیروز آغاز شده و تا حاشیه بازار حافظ ادامه دارد، تصریح کرد: احداث این کانال در این محدوده اقدام مثبتی برای مشهد است.

این مسئول بر تملک خانه‌های ساخته شده در اطراف این کانال تاکید کرد و افزود: نمی‌دانم با چه مجوزی به این افراد اجازه داده شده است چنین آلونک‌هایی را آن هم در نزدیک کال بسازند.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول